Oh what a day =)

Idag har det varit en aktiv dag.
Vi klev upp 6.30, packade fikaväskan och drog till stallet. Släppte ut hästarna och åkte sedan och anglade med några vänner. Mycket härligt trpts att solen inte sken hela tiden.
Kompiz hade till sin stora glädje en ny tik att leka med.
Vi gav oss vid halv ett och åkte hem. Elin var supertrött och hade somnat på isen en gång redan ;)
Åkte in på Ica och hämtade ut en paket till Folly, nytt täcke bl.a.
Skjutsade hem Elin o Abbe och åkte till stallet en stund.
Mockade ur både box och några kärror från hagen.
Folly hade gjort en lerinpackning så hon var täckt av ett tjockt lager torkad lera :)
Orkade inte bry mig så jag åkte hem och lagade middag.
Efter maten så orkar jag helt plötsligt bry mig om hennes intorkade lera så jag drar med mig Elin till stallet och duschar hästar :)
Nu är dom rena och fina i ca ½ dag eller nåt....

Nu ikväll har jag bara legat i soffan och kollat på körslaget, skitskoj tycker jag :o) 

Lite bilder från anglingen =)
       

Bilder från stallet =)
      image596


NU: Sova, jobbar imorrn!!

Kram o god natt

Kommentarer
Postat av: Erikaö

Fortfarande vinter???

2008-04-06 @ 02:42:57
Postat av: Sofie

Ja det är en jävla skit årstid för hagarna/hästarna nu!! Tur Collis har täcke på sig varje dag så man slipper sånt där, haha.
Roligt att se bilder från anglingen!
Kramiz**

2008-04-06 @ 14:09:02
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Frun

Ja dessvärre så kom ju solen lite sent. Hundrackarn sov hela kvällen!

2008-04-06 @ 14:46:08
Postat av: Anna S

Va fin Folly ser ut i sin lerinpackning =)

2008-04-06 @ 19:21:17
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va ren och fin folly var : )

2008-04-06 @ 21:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0