Kratta kratta kratta

Jag skrattar när jag läser mitt förra inlägg, lät jag för entusiastisk??
Men jag är fortfarande lika glad över att solen skiner och våren äntligen är här, nu är den ju här för att stanna :)

Idag har jag varit och motionerat hästen på förmiddagem, det gick väl sådär. Meningsskiljaktigheter oss fruntimmer emellan ;)
När jag kom hem så gick jag faktiskt ut och krattade, men helvete vad löv det finns alltså. Det verkar aldrig ta slut på dom... Jag krattade o krattade o krattade, men än finns det löv kvar. Men det är ju klart snyggare nu än vad det var igår!
Sen en fika och surr med grannen ute på bron!
Jag har även hunnit med att dammsuga och torka golven och dessutom så har jag sovit en timme i soffan :-)
Jag älskar lediga dagar!!!!
Vad jag inte har hunnit är att äta middag... Börjar bli hungrig nu faktiskt. Grillade två korvar på förmiddagen, jag grillar mina korvar i våffeljärn och det är så jä**a gott, det tycker jag att ni ska testa nån gång!
Nu ska jag äta mina smarriga toast med kräftor och avocado, det får bli en flaska vichy till :)

Anna Phil på fyran nu klockan åtta, det måste jag se, sen har jag laddat hem en film som jag ska se. Minns inte vad den heter!!

Ha de gött!!!

Förresten, kan någon anmäla mig till Ernst på Tv4 eller till Simon o Thomas, mitt kök är så tråkigt ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja ibland kommer man inte alls överens med pollan sin ;-)Hehe....
Ha det gött ;-)
Kram

2008-04-21 @ 20:33:36
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Erika

Ladda hem är inte det ola****gt??
HaHa.

2008-04-21 @ 21:44:26
Postat av: Anna S

Jag kan komma å hjälpa dej att kratta nån dag =)

2008-04-21 @ 22:40:43
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Frun

Kul med körv i våffelgärnet!

2008-04-22 @ 11:59:17
Postat av: Titti

Tur jag har så bra kamrater!! ;) Lite inredningsteknisk hjälp skulle inte heller sitta fel....Man vill ju måla om å greja!! Kramen!

2008-04-23 @ 13:49:57
URL: http://tittiolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0