Jobbat

Idag har det varit årets hitills varmaste dag, riktig sommarvärme ute =)
Jag har faktiskt jobbat idag, men med en annorlunda lösning...
Jag har varit hemma hela dagen och haft en av mina "brukare" här.
Vi har mockat hage, haft picknick i solen, cyklat, ätit pizza.
Ja, jag kan väl inte påstå att jag jobbat speciellt hårt ;)

Jag har tvättat kläder idag och fick äntligen hänga ut dom på tork. Helt sjukt vad fräsch tvätten blir när den hänger ute, det luktar så gott och rent. Inte alls som när man hänger den i en källare vintertid!

Har släppt in Folly till de andra hästarna idag oxå. Det gick oförskämt bra faktiskt *peppar peppar*
Skönt för henne att få sällskap i hagen!

Nu ska jag gå och noppa mina ögonbryn, färga håret och ta en dusch :-)

Mitt ansikte hettar av solen, har ni fått nån färg då?


Kommentarer
Postat av: Erika

Trevligt jobb....

2008-04-23 @ 20:25:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0