I´m a soldyrkare...

Finns det något mer underbart än att vakna av alla dessa fåglar som kvittrar och solen skiner :)
Jag blir alldeles salig av detta väder, it makes me happy :-)
Jag är internationell idag, haha!!

Har äntligen haft Håkan Lundell på Folly.... Vilken man.... Om jag var lycklig av vädret innan så gjorde han mig om möjligt ännu gladare. Folly var blockerad i korsbensleden bl.a och hade karprygg.
Nu har han knyckt och ryckt i henne, karpryggen är som bortblåst (något hon har haft sen hon var unghäst), låsningarna är borta, hon har öronen framåt (har inte hänt förut).
Han var värd varenda krona, även om han var dyr!!
Men det känns som om jag får en ny häst och det är lovely!!

Sen jag kom hem har jag suttit ute med Kompiz och spelat boll och druckit kaffe och sugit i mig allt solljus :)

Ikväll ska jag till Maria och hjälpa henne med bloggdesignen.

Bloggar mer ikväll...

Tack för alla kommentarer, det blir så mycket roligare att blogga då ;)

Bilder från dagen!!

 
Stallchefen Loke

  
My love =)

    
Min andra kärlek =)


*KRAMAR*

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan bara hålla med dig. vädret är härligt och JA Håkan kan göra dagen ännu bättre.
Tråkigt att man måste sitta inne vid datorn i det här vädret. MEN jag har lite kladdkaka kver sen igår...
KRAM

2008-04-16 @ 14:27:10
Postat av: Titti

Kommer du till mej å?? Vill åxå ha ny....Själv har jag ju tummen i armhålan....

2008-04-16 @ 18:58:50
Postat av: Anna S

Gud va kul att han fixade till Folly =) Jag måste få höra mer om vad han gjorde sen. Intressant!

2008-04-16 @ 23:21:14
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Frun

Men vad härligt med Folly!!!

2008-04-17 @ 12:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0