Hat och avsky

Sitter och läser på aftonbladet om Världens största ÄCKEL Anders Eklund.
Den vidriga människa som mördade både lilla Engla och Pernilla (säkert många fler oxå).
Ju mer jag läser om han desto mer säker blir jag på min sak...
Jag är FÖR dödsstraff om man är 100% säker på att personen i fråga verkligen begått brottet, om man kan knyta personen till brottet tex via DNA.
Jag önskar att denna människa får ett helvete i fängelse och att han blir brutalt rövknullad och svårt misshandlad dagligen. Jag önskar denna man allt ont i världen. Jag menar varje ord jag skriver!!
Kanske dödsstraff skulle vara för lindrigt oxå?? Torterad och stenad till döds kanske är det bästa...
Hoppas verkligen INTE att han kommer till rättspsyk i Sundsvall för då hamnar han på avd. 95 (sexförbrytare) och det finns en risk för att jag möter på honom, och det skulle jag inte fixa!!

Jag har aldrig varit mer säker på min sak, jag önskar livet ur denna vidrigt fula, äckliga, sjuka, perversa man som inte har stake nog att skaffa en kvinna (dög inte den asiatiska horan han hade tagit hem??) i sin egen ålder utan måste ge sig på och brutalt våldta kvinnor och barn, herregud... HUR KAN MAN GE SIG PÅ ETT BARN????

Nu finns det säkert någon som tycker att jag klivit över gränsen med vissa av mina ordval här, men jag bryr mig inte....
Jag skulle inte pissa på karln om han så brann!!

Nu har jag fått ur mig liiiiiite av mitt hat mot han!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller med dig i varenda ord!!! Dödsstraff vore för lindrigt!

2008-04-16 @ 14:58:20
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Maria

Kanske lite grova ord, men jag förstår din ilska. Han är ett sjukt vidrigt as som inte ens är värd att dö fatiskt. Då skulle han få komma så lindrigt undan...

2008-04-16 @ 14:59:28
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Maria: Är det ordet RÖVKNULLAD eller ASIATISKA HORAN som är för grovt? Haha ;)

2008-04-16 @ 15:11:22
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Tony

Ordvalet och åsikten är absolut inte för grova när det gäller detta svin. Tyväär så hamnar han på nån av avdelningarna för just denna kategori människor, och klarar sig på så sätt undan allt vad rövknulleri heter. I ett vanligt fängelse skulle han inte överleva 1 vecka.

Dödsstraff för lindrigt? Ja, kanske... men han kommer i alla fall då ej ut i frihet och kan göra om det!

/Tony

2008-04-16 @ 16:20:51
URL: http://www.nittiosekunder.blogspot.com
Postat av: Therese

Tony: Det är det som är så tragiskt, att han kommer att klara sig rätt bra. För han hamnar ju troligtvis på rpk med sina likasinnade, och där måste det ju vara acceptabelt. Nä, jag håller fast vid mitt dödsstraff :)
Är det förresten du som är kollega med min syrra?? Kul att du tittade in!!

2008-04-16 @ 17:19:28
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med dig i allt du säger döds straff skulle absolut vara för lindrigt för denna skjukt vidriga människa, eller man kanske ska säga as/ Linda

2008-04-16 @ 17:20:01
Postat av: Erika

Håller med syrran och nu behöver ju inte jag skriva om detta i min blogg utan kan hänvisa till min lillasysters fina inlägg om vidriga as till människor. Ja dödstraff vore lindrigt om inte vägen dit är fördjävlig.
Tack för sanningen....

2008-04-16 @ 18:07:29
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: ANNIKA

Håller med om allt ovanstående utom möjligen att orden var för grova. Inget är för grovt. Jag hoppas och tror att han får vanligt straff där han utsätts för allt detta(rövknulleri).
Appropå lingonsylt så var det skoj att Folly mår bättre. Här på stallet i Grums går det kvarka så nästan all verksamhet ligger nere.
Hade bra!!

2008-04-16 @ 18:33:01
Postat av: Erika

Apropå lingonsylt:
Kvarka - går det att äta eller???
Är det möjligen felstavet (knarka)???

2008-04-16 @ 21:54:40
Postat av: Erika

Har Maria lösen igen, eller??
Är jag bara utesluten???

2008-04-16 @ 21:56:01
Postat av: dessi

ååå du tog orden ur min mun :-)

2008-04-16 @ 23:13:46
Postat av: Anna S

Du använde absolut inte för starka ord när det gäller detta stora jävla svin. Jag håller med dej om allt du skrev. Han borde bli misshandlad och torterad till döds.

2008-04-16 @ 23:18:35
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack för ert enorma stöd, hahaha!
Nu känner jag mig inte ensam i mitt hat och mina ordval längre ;)
Aldrig förr har jag läst ordet rövknull så ofta i en blogg!

2008-04-16 @ 23:43:01
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Frun

..och jag som dessvärre älskar rövknull=)
instämmer i vart enda ord!

2008-04-17 @ 12:02:42
Postat av: Mia

Jag instämmer oxå!!

2008-04-17 @ 12:26:09
Postat av: Catrin

Jag skriver under jag med!!

2008-04-19 @ 23:04:44
URL: http://www.catrinhuven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0