Fredag

Vaknade av att min chef ringde tidigt imorse och hade ett långt och trevligt samtal med mig.
Hur som heslt så kom vi in på drömmar, vad man vill göra med sitt liv...
Och jag har verkligen tänkt hela dagen på det, tänkt o tänkt o tänkt....
Vad fan vill jag bli???

Jo, nu ska ni få veta...
Jag ska gifta mig rikt, skaffa 1-2 barn, bo på en mindre hästgård med sjötomt, ha en mysig sommarstuga, aldrig mera behöva jobba, skrapa en triss då och då (bara vinstlotter såklart), bara omge mig med människor som jag tycker om, kanske utbilda mig med något som jag kan jobba med lite då och då... typ hästmassör, jag har en ny fin bil som aldrig krånglar, klimatförändringen tog över Sverige och nu har vi sommar året om, jag åker utomlands på skidsemester en gång per år med familjen....
Låter väl förbannat trevligt, inte sant!

Men tillbaka till verkligheten....
Jag jobbar kvar i vården, vrider och vänder på alla kronor, hyr in min häst i ett stall, bor i lägenhet, kommer aldrig att utbilda mig eftersom jag ibland lider av handlingsförlamning, Forden hänger kvar, någon bildel byts ut till några fräschare från skroten, utlandssemester till ett lågprisland en gång per år, barn däremot kommer jag att få, och jag umgås med människor jag tycker om....
Ja, det är kanske inte så jävla tokigt ändå, det finns dom som har det värre :)

Nu ska jag på Birsta City och blåsa pengar =)  

Ha´re gott allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow! Nån fler än jag som lider av handlingsförlamning??!
Kanske vi ska bilda ett forum här på internet där vi kan stötta varann?
Mohahahah!

2008-04-11 @ 12:52:41
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Erika

Jadu, drömma kan man ju....

2008-04-11 @ 17:35:48
Postat av: Titti

Jaa,tääänk om man vann storvinsten...Vad hääärligt det skulle vara! Drömma är ju tack o lov gratis,än så länge ;) Stooor kram på dig!

2008-04-12 @ 08:01:25
Postat av: Frun

En får inte klaga, men som sagt, en par miljoner skulle ju inte göra ont!

2008-04-12 @ 09:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0