Extremt trevligt =)

Vilken underbar dag!!
Anna kom vid åtta imorse, vi drack en kopp kaffe och åkte sedan till Östavall och hämtade grindar till min bil.
Efter det så åkte vi till Sofie och hälsade på i hennes stall, Lindeberga gård.
Där blev vi kvar i mååånga timmar, solade, surrade, drack kaffe och kikade på alla roliga djur =)

Ikväll har jag varit hos Gunnar, han har bytt nåt i min förardörr och monterat grindarna, som tack för detta så krattade jag hela hans gård. Skönt när man kan göra något tillbaka för en gång skull!!

Jag kom hem vid åtta, trött och seg :-)

Tack för en underbar dag brudar, det måste vi göra om ;)

    

KRAMAR T

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja vi hade det verkligen jätte mysigt. Ni måste komma upp nån fler gång!!
Kramiz**

2008-04-22 @ 22:04:46
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna S

Ja det var perfekt väder dessutom. tack för en underbar dag. kram

2008-04-22 @ 23:37:39
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Frun

Men vad mysigt det såg ut! Det är ju för härligt nere på Lindberga.

2008-04-23 @ 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0