Doften av grill-os =)

Ännu en underbar dag =)
Vi har oljat in altanen, köpt nya dynor till utemöblerna.
Hämtade upp Elin inne i stan som skulle åka moppe till oss =)
Men hon behövde en viss guidning då hon tyvärr har ärvt vår mors lokalsinne *stackars barn*

Elin och jag tog moppen till stallet, fy fan vad kul :) Jag vill ha en egen moppe, kan jag få det??
Elin skämdes över mig när jag tutade och vinkade till andra mopedkillar, men alla busschaufförer, mc-åkare, långtradarchaufförer mm hälsar på varann så då trodde jag att mopedister oxå gör det ;)
Sen tog Abbe o Elin en sväng med hojen så jag kunde laga lite mat i lugn och ro... Uppskattat av Elin att få åka hoj!
Lite blommor är inköpta för plantering imorgon oxå!

Nu har vi grillat kött, majskolvar, potatisgratäng... och fyyyy så gott =) Doften av grill-os som sprider sig i mitt hem, I LIKE!!!

Nu har vi kollat på körslaget och jag är fan i mig KÄÄÄÄR!!!
I Jocke Cahn....
Elin är kär i Brolle
Abbe i Lotta Engberg!!!
Vem av oss är vettigast tycker ni???

Hur som helst så har jag pimplat vin halva kvällen och börjar bli full och då ska man minsann inte blogga, för det kan bli stavfel och annat tok!!

      

PUSS O KRAM SKUMBANAN

Jag saknar min syster Erika, Hanna o Wille (o Janne lite grann)!!!


My favorite now!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja visst är det kul m moppe, funderar starkt på att köpa en pack-moped...
Grillat vad underbart.
Har också kollat på körslaget och gillar hårdrockskören bäst jag me, men han som sjöng solo i Brolles då (skidläraren han var ju läck... sjöng ju bra menar jag).
Jag saknar dig, Elin och Maria ja allihop (Abbe lite grann)!!!! Vi får väl träffas snart...
Jag har väl inte pimplat idag som igår men väl druckit lite likör - fint som snus..
Ha det gött...

2008-04-26 @ 22:00:16
Postat av: Frun

Vårpyssel + en lördagsfylla låter helt underbart, själv får jag ju endast njuta av det första;)

2008-04-26 @ 22:07:30
Postat av: Elli

Åååh vad mysigt att grilla och dricka vin! Jag vill oxå :) Hihi.. Kram

2008-04-26 @ 22:59:58
URL: http://snigel.blogg.se
Postat av: Titti

Låter som ni haft en bra dag!! Vi har röjt å rensat...Kastat bort en jäkla massa grejer i Gästa...Puh.....Stor kram!!

2008-04-27 @ 08:14:08
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Erika

Jag tycker att du är vettigast!! Fast jag är iofs lite kät i Brolle också. ;-)
Låter underbart med grillat! Mmmm...

2008-04-27 @ 11:26:26
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: dessi

jag är nog lite kär i Brolle jag ;-)

2008-04-27 @ 19:09:49
Postat av: Sofie

Åh va gött med grillat!!

2008-04-28 @ 17:48:54
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0