Det är VÅÅÅR!!

Först vill jag hälsa mina nya läsare välkomna =)
Skitkul att ni hittat hit och tack Tony för designberömmet :o)

För er som ännu inte vaknat och kollat ut genom fönstret så ska jag meddela er att det är vååååår ute och jag är lycklig som få!! Var uppe tidigt idag, satt ute på bron (på jobbet) vid 05.45 och lyssnade på fåglarna och sög åt mig den extremt tidiga morgonsolen :) Finns det nånting som slår det??
Nu har jag rastat hunden, druckit kaffe och skummat igenom era bloggar lite. Funderar över vad jag ska göra med min lediga dag...
Och det ska jag berätta för er.... Jag ska till stallet nu och mysa med mitt 445 kilos-djur, tänk att hon har gått upp från 340 till 445... Inte illa pinkat :)
Sen ska jag ta på mig arbetshandskarna och ge mig ut med en kratta i näven, för jag älskar att kratta, lite sjukt kanske men jag gör faktiskt det =)
Jag är ju ändå ute med Kompiz hela dagarna och då kan jag lika gärna jobba under tiden och göra fint!!

Ska försöka ge mig på en cykeltur ikväll, börjar nog med att ta det lite lugnt och cykla till Tuna kyrka :)

Imorrn ska jag och Anna åka til Ånge på en dagsutflykt. Jag har köpt jeppegrindar till min bil som vi ska hämta. Jag har oxå beställt (svartjobb såklart) så att jag kan tona rutorna på bilen, dels är det snyggare och sen så blir det olidligt för hundskrället att åka i en otonad bil!!

Ska nog mysa till det i min ensamhet ikväll, har köpt hem avocado, het kräftröra och toast. Kanske t.o.m lyxar till med ett glass vitt vin, jag har ju helg idag, det blir så när man jobbar hela helgen!!

Vädret och mycket annat gör mig såå glad och lycklig nu =)

Hoppas ni får en underbar dag ni med =)

KRAMAR*

Kommentarer
Postat av: Mia

Vill du kratta?? Kom till oss då.. Vi sätter snart igång. Medans vi krattar kan Lucas och Kompiz härja på gården. :-) Jag vill oxå tona rutorna men hittar ingen som vill göra det åt mig. :-((

Kram

2008-04-21 @ 10:00:03
Postat av: Lotta W

Det låter härligt! Ha en bra dag!

2008-04-21 @ 11:51:56
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Frun

Ja kära nån vad härligt det är nu, snart är det ju faktiskt SOMMAR! Kramar!

2008-04-21 @ 12:04:28
Postat av: Anonym

Kram på dig...
Vi måste organisera vår lilla lisebergstur snart. jag vill bo på hotell, gärna scandic(vi har billiga biljetter där) Strosa på stan, äta god mat osv. Sen ska vi knäppa det där kortet iaf du, jag å maria.

2008-04-21 @ 18:02:51
Postat av: Erika

Vilket härligt sprudlande inlägg! =) Håller med om att man verkligen blir lycklig av våren. Äntligen!

2008-04-21 @ 19:05:51
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0