Dagen som varit

Dagen började riktigt bra, vaknade av att Inger ringde och väckte mig :)
Gjorde mina sedvanliga rutiner med kaffe, cigg och morgonrastning av hunden...
Åkte sen till Follan och myste på med henne, borstade av henne lite lera i hagen. Hon låg ner och vilade när jag kom, det har inte hänt ofta... Är det ett gott tecken på behandlingen igår??

Anna ringde och kom ut till mig, vi solade och drack ännu mera kaffe, för er som inte vet om det så kan jag berätta att jag gillar kaffe väldans mycket :)

Abbe kom hem idag oxå, slängde i sig middag och åkte igen... Fast bara till stöde, nu är han hemma igen :)
Det är verkligen inte ofta vi ses nu för tiden!

Nu ska jag softa i soffan och glutta på tv´n!

Ha´re

Dagens beach 08: Korvstroganoff gjord på 5 dl 40% grädde =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Gött att du tänker på beachen....
Korvstroganoff med grädde de ä gött.

2008-04-18 @ 08:06:16
Postat av: Sofie

Ja men kaffe är ju bäst!!

2008-04-18 @ 09:07:26
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna S

Tack för en härlig dag i solen och en massa kaffe.

2008-04-18 @ 11:15:05
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

Härligt att sitta ute... Själv är jag bänkad och fastspänd vid datorn för att få något gjort i det här vädret.

KRAM

2008-04-18 @ 11:59:34
Postat av: Frun

Jag kan se er framför mig med varsin tunna kaffe och folie framför er... era myspysar!

2008-04-18 @ 19:12:18
Postat av: Therese

Mia o Frun, ni är självklart välkomna att deltaga i vårt kafferep. Jag trot iaf att Stella och Lukas skulle uppskatta det ;)

2008-04-19 @ 11:10:51
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0