Dagen idag...

Nu har jag kommit hem från ett dygn på jobbet.
Tvingade Ulf, min kollega att titta på Anna Phil halva natten. Jag har aldrig sett det förut och det var ju riktigt bra :o)
Nu sitter jag här med min kaffekopp (ovanligt va) och ska snart byta om för att åka till Folly. Tänkte att jag skulle longera henne lite idag!
Handlade lite ampel-penséer hem igår, det är dags att börja göra fint hemma nu =)
Jag köpte även en mixer så att det blir smidigare att göra smoothies, den jag hade gick sönder på torsdagkväll!

image621 

Hoppas ni får en underbar dag =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad gör du smoothi av då???

2008-04-19 @ 14:46:56
Postat av: Anonym

En sån där mixer har jag oxå, dom är skit bra!!
Japp, jag hakar på din trend med beach 2008 ;-D Hahaha!
Kram på dig tjejen!

2008-04-19 @ 20:18:34
Postat av: Frun

I min ungdom tvingade jag min pappa att se på kungserien Rederiet varje vecka så länge det gick, men han lärde sig aldrig att uppskatta den =)

2008-04-19 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0