Är det dags för uppdatering??

NU ska jag uppdatera min blogg :)


Fredag
Var på galej med gänget, vi käkade världens godaste middag (utan överdrift) på Smedjan, kollade på hockey och dansade natten lång.
Smedjan passar mig kanon, inga brats som hänger med pappas guldkort i baren utan helt vanliga bönder. Me like a lot =)
Jag har buggat hela natten, kan tillägga att jag INTE kan bugga. Har typ aldrig buggat officiellt i hela mitt liv, men på smedjan så spelade det ingen roll att jag var kass, det var ändå ingen som stog o stirrade och hade kul åt det!
Det blir fler pubaftonar på Smedjan i sommar, var så säker!!
   
  

Lördag
Mådde skit när jag vaknade, riktigt illa faktiskt. Men jag klev upp och tvingade Abbe att åka med och storhandla mat inne i stan. Det kändes som om det tog tre timmar att bara ta sig förbi fruktdisken, allt gick i slowmotion....
Åkte och hämtade upp Elin på vägen hem. Abbe körde bil på helt fel sätt... När man har en bakfull människa med sig i bilen så ska det gasas mjuk och försiktigt, samma med inbromsningarna. Men karln körde så jag blev åksjuk och illamående...
Kom iaf hem till slut och kunde byta om till ridkläder. hade ju Pebbles hela helgen.
Vi red ut en sväng med Anna och Millan :)
Sov sedan resten av kvällen!!
   

Söndag
Red Pebbles, gjorde sen inget mera den dagen!

Måndag
Jobbar dygn

Tisdag
Åker ut på granngården när jag slutar jobba, köper 4 säckar krafft.
Åker ut till Folly och mockar hagen, typ ca 32 kärror skit körde jag ut. Ändå är halva hagen kvar känns det som:(
Anna o Alice kommer ut och solar/leker med oss.
Maria o barnen kommer förbi en sväng :D
Grannen Matz kommer upp och är social oxå.
Drar sen med Anna och käkar middag (pizza) sen till Folly och säger Hej igen =)
 

NU
Inte ett skit, ligga i soffan och inte göra nåt alls. Tror jag ska ta ett glas vin i min ensamhet!!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Haha snygga bilder! Ja Smedjan måste vi besöka snart igen.

2008-04-01 @ 19:18:04
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Lisa

Härlig uppdatering:) Smedjan lät som ett klockrent ställe!!

2008-04-01 @ 20:26:52
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Frun

En för mycket brukar va lagom... Smedjan verkar vara i min smak å!
Fräsig häst! Bjussa gärna på lite fakta om´na.

2008-04-01 @ 20:29:37
Postat av: dessi

tack för uppdateringen och fina bilder :-)

2008-04-01 @ 21:31:08
Postat av: Maria Östberg

Nice pics som dom säger i bloggvärlden ;-). Kul som faaan var det.

2008-04-01 @ 22:26:27
URL: http://mariaostberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vilke rolig uppdatering, med mycke bilder! Jag diggar Smedjan stenhårt jag med!Vi lär nog ses där i sommar! ;-)
Cool häst oxå!
Kram

2008-04-02 @ 08:26:42
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna Melin :)

Hej Therese!!!!
Hade jätte tråkigt å sitter å kolla in på lite sidor och plötsligt hamnade jag här, whii :D
Pebbles & jag saknar dig jätte mycket!! Var en tjej som var å provred men de känndes inte rätt, vi kan inte släppa dig :( Är du säker på att du inte har tid ? :/ Sköt om dig!!!
Kramar / Anna & Pebbles

2008-04-17 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0