Ännu en rolig rubrik =)

Rubriken är kanske det svåraste på hela jäkla inlägget...
Såg en tjej som bloggar som bara skrev dagens datum som rubrik, men det om nåt är väl fantasilöst som fan!

Idag har vi varit på vårmässan och strosat, fanns väl inte allt för mycket som lockade. Det är mest bara en massa värmepumpar och sånt skit.
Åt iaf en wokad älg-kebab, det är mumsigt det!!! Tycker jag ni ska testa någon gång :)
Maria, Emmie o Tildis var oxå med :o)
Vi hann även med en sväng på birsta, bytte min mixer, Abbe shoppade kläder, jag ett par coola solbrillor, present till en kompis unge som fyller ett år, vi köpte en ny grill, en mattpsika till mig m.m. 
Abbe påstår att det är omodernt att piska mattor å sånt, men då är jag gärna en omodern kvinna, för jag älskar att piska det riktigt rent!!
Plånboken har fladdrat massor idag och jag känner att MITT shoppingbegär inte är mättat, inte ett enda plagg till mig själv, sjukt värdelöst.
Det blir till att vänta in leveransen från www.ellos.se :)

Nu har vi krattat klart ute på gården tillsammans med Åke o Lena. Imorgon ska jag olja in vår altan och plocka fram utemöblerna, måste köpa nya dynor bara (trist att behöva shoppa lite till, haha)

Nu har vi käkat ett lyxmål (baconburgare) från Big Boy med Maria o barnen, nu är det bara stallet kvar sen blir det soffan hela kvällen!!

Kram på er gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Tack för idag!! Och Emilia hälsar och tackar för lekskerna och ballongerna.

2008-04-25 @ 20:43:30
Postat av: Anna S

Å vilken härlig dag ni verkar ha haft! Jag ser framemot många timmars solande på altanen i sommar. =)

2008-04-25 @ 22:14:26
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Erika

Jag vill oxå bo där....

2008-04-25 @ 22:57:20
Postat av: Lilla suriga Elin

(annat) Kuuuuul nu kan man ju inte logga in på nåns blogg! Nödvändigt med lås? :o

2008-04-26 @ 00:12:31
Postat av: Lisa

Hahah jag kunde inte låta bli att skratta åt "för jag älskar att piska det riktigt rent!!" Är det BARA jag som får det till nått perverst!? HAHAH
Skön dag verkar ni haft iaf=)

2008-04-26 @ 09:23:44
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Jonas

Grattis på Namnsdagen!!!

2008-04-26 @ 09:46:33
Postat av: Therese

Maria: Tack själv =)
Anna: Måååånga timmar ska vi sola och dricka kaffe ;)
Erika: Du är välkommen, jag säger åt hyresvärden att renovera upp den tomma kåken på gården!!
Elin: Jag har inget lösen längre, Marias blogg ligger på vila just nu. Erika och Hanna har inga lösen alls, Annas lösen kan du få av mig ;)
Lisa: Hahaha, jag tänkte på det när jag skrev det ;)
Jonas: Tack, du är den enda som kommit ihåg mig ;)

2008-04-26 @ 11:47:04
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Frun

Du har då allt bra dålig fantasi själv du...=P

2008-04-26 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0