Uppe med tuppen

Idag klev jag faktiskt upp tidigt för en gång skull...
Hade ridlektion igår, red dressyr och det gick så otroligt bra.
Jobbade med mycket lösgörande moment (skänkelvikningar, öppna/slutna, fram och bakdelsvändning)
Hon gick så fint, henne kan jag ju bara inte byta ut *haha*
Nu ska jag rida till ridskolan med några tjejer från stallet igen, skönt att göra ifrån sig på morgonen, då har man ju hela dagen fri till annat sen :-)
Elsy kommer hit på middag ikväll så det blir nog en sväng till Ica oxå... Vad jag nu ska bjuda på... FÖRSLAG TACK!!
Bara två dagar kvar av ledigheten, sen börjar allvaret igen ;-)

Idag blir det fint väder så njut nu av dagen!!

KRAM PÅ ER ALLA

Kommentarer
Postat av: Titti

Kan du inte göra en falsk viltgryta?? Mkt gott det..Har receptet om d behövs. Kraaaaam

2007-09-18 @ 08:35:30
Postat av: Lisa

SKÖNT att vara uppe med tuppen! Om man är pigg vill säga ;)
Måste säga att Elsy var ett väldigt fint namn!

2007-09-18 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0