Tjolahopp

Ser att ni är avundsjuka på min nya fina tv...
Jag lovar att bjuda hem er alla (tjejer) till Idol-finalen med en massa rödvin och goda tillbehör ;)
Faktum är att det finns kanske ingen mindre pryl-intresserad människa än just mig, men så kläcker jag bara ur mig till Abbe att  "Ska vi dra på Siba och köpa en tv" Så på den vägen är det, kanske ett impulsköp, men nu står den fint i vardagsrummet iaf :)

Ikväll jobbar jag... Rätt trist men helt okej. Önskar att det fanns mera att göra här bara.
Har sökt ett nytt jobb som jag hoppas innerligt på att få, och idag ringde min chef och gav mig små insider-tips som jag ska ta tag i *hihi*
Har kollat runt idag på vad jag vill läsa vidare till, för läsa vill jag verkligen. Har aldrig varit mera motiverad än vad jag är nu!
Det har länge lutat åt Logoped eller Audionom.... Men nu har jag bytt riktning helt och det lutar mer och mer mot sjuksköterska. Vad tror du om det Erika??
Visst, det innbär heltidsstudier men det kan jag ta om utbildningen är i Sundsvall. Logoped och Audionom är ju närmsta i Umeå...
Nä, nu ska jag gå och vara social med min kollega Micke!!

Kram och goodbye

Kommentarer
Postat av: Titti

Låter najs med en IDOLfinal hos dej m god mat å dryck ;) Jasså du ska plugga,ja det ska du göra om det är vad du vill göra.Skulle aldrig orka själv..Så du gör det bra tycker jag! Stooooor kraaaaaaam!!!!

2007-09-21 @ 08:20:46
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Maria Östberg

Låter jättemysigt!! Får man vara med fast man är nyförlöst mamma??? Ett glas vin är kanske för mycket men det goda ni skulle äta ser jag fram emot. Puss

2007-09-21 @ 10:17:19
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Maria: Klart du SKA vara med :) Men vet du... Det är långt till finalen och då är du INTE nyförlöst och kan gott unna dig några glas vin!!!

2007-09-21 @ 10:41:20
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: ErikaÖ

Jag tror att sjuksköterska blir jättebra. Jag älskar mitt jobb men hatar att lönen är så låg...Finns jättemånga arbetsområden och chansen att kunna vidareutbilda sig är jättebra i sundsvall.

2007-09-22 @ 09:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0