Städat och klart!

Imorse tog jag mig i kragen och åkte in till gamla lgh i Granloholm och städade...
Guuud så jäkla tråkigt det kan vara att städa, speciellt när man faktiskt gör det åt någon annan :-(
Men tack och lov så kom min älskade mamma till min undsättning!
Medans jag tog köket och badrummet så tog hon alla andra rum... Maria kom och serverade kaffe och muffins =)
Tur man har sin familj ändå!!!
Nu är det bara besiktningen kvar på fredag... Hoppas att hyresvärden är snäll och godkänner städningen!!!

Nu har Abbe dragit iväg till Borgafjäll med några killkompisar. Dom ska fiska och dricka en och annan öl misstänker jag. Men det är dom värda :-) Kommer hem på söndagkväll igen!! Med mycket fisk hoppas jag!!
Jag avskyr att vara ensam hemma så länge, så min syster Elin kommer hit på fredag och stannar tills på söndag!!!

Nu ska jag åka in till min mamma och äta kycklingsoppa och hämta hem min gamla katt Ozzy... Han trivs inte hos min mamma sedan hon flyttade till lgh. Så nu får han komma hit och jaga råttor i Matfors istället.
Men det finns ett litet krux med det hela och det är att han är så rädd för hundarna... Men han är värd en chans iallafall...

Ha en bra dag mina vänner!!!


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag med ;-) Din var stilren å fin oxå! Det är svårt att bestämma sig ...:-) Finns mycket att välja bland. ha en bra kväll! /S

2007-09-12 @ 19:49:15
Postat av: josefine

DUKTIG du är stumpan!
Puss o Kram

2007-09-12 @ 21:05:37
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0