Solig höstdag

Dag verkar det bli en skitfin höstdag, men det var riktigt kallt inatt. Bilen var täckt med ett tjockt lager is imorse :-(
Det blir till att plocka fram kupévärmaren nu snart!!
Nu ska jag bara byta om sen dra till stallet, vi ska ju rida ut allihopa i stallet idag. Ska bli kul, Folly brukar bli så lugn när hon har sällskap med sig! Och det bästa av allt är.... ÄLGJAKTSUPPEHÅLL =)
Abbe ligger bakfull i sängen och jag har inte ens försökt att väcka han. Jag tycker ju tyvärr inte om bakfulla människor, tycker att det är jobbigt med denna självömkan :) Men det vet han så väl om och han brukar hålla sig lugn och snäll :)
Lite bättre i förkylningen idag, men jag lever på halsisar och alvedon. Orkar inte må dåligt helt enkelt!
Ikväll kommer mamma, Gunnar och barnen hit... Undra om jag ska slå till och bjuda på middag??
Dom ska hämta tv´n och sen ska vi kanske prata om en planerad resa... mer säger jag inte än ;)

Just ja, fick ett telefonsamtal av Anna imorse... Den stackarn har ramlat på väg till jobbet och kan inte gå på sin fot.
Jag agerade lite färdtjänst/personlig assistent och hjälpte henne hem igen sen fick Crille ta över :)
Men jag gjorde klart för han att hon behöver total uppassning, mycket bra filmer och god hämtmat *haha*
Hoppas att du blir bättre i foten snart!

Nu ska jag byta om till mina ridbyxor och bege mig till stallet!

Hoppas att ni får njuta av denna underbara höstdag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Titti

Fler som har 0 sympati för baksmälla :) Bra det!! De är ju kräckliga så det räcker karlarna... Kraaam!

2007-09-23 @ 13:12:11
URL: http://tittiolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0