Slut på helg

Nu är den här helgen över oxå... Trist :-(
Friveckan går mot sitt slut och det är väl bara till att njuta av de dagar man har kvar!
Igår drog jag till Stöde, tog med mig Emmie så att Maria skulle få en barnfri-dag.
Vi åkte ut till Maggan som hade en trimkurs för mig och Kompiz, nu är han äntligen nyklippt och fin igen och förhoppningsvis så ska jag kunna klara av detta själv så småningom :-)
TUSEN TACK MAGGAN OCH ANNA!!!!!!
Åkte sedan och tände ljus hos min lilla prins, det är ju höst och mörkt ute nu på kvällarna och då behövs det ett litet ljus som lvärmer min lilla älskling!
Ska nog försöka ta mig i kragen och åka dit till helgen och göra höstfint med blommorna oxå!
Nu ska jag våldsgästa Anna-Lena inne i stan sen ska vi åka och kolla på ett stall till henne. Och medans vi ändå är där och kollar på ett stall så ska jag passa på att kolla på en häst *hihi*
En vbl-vallack på 9 år.... Tror kanske att han skulle passa mig bra, men det är jäkligt svårt att ta ett beslut! Min lilla Folly då?? Jag vet att det kommer att sluta med att det blir jag och Folly ändå :-) Men man kan ju alltid kolla!!

Ha en bra dag trots stormen nu mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Spännande att du har tankar på en ny häst, men det är väl å andra sidan inte det lättaste och "göra sig av med" den gamla...som man älskar..

2007-09-17 @ 12:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0