Skvaller...

När folk har lite att göra eller har tråkiga liv så skvallrar man, även jag gör det. Jag är inte bättre än någon annan!
Men nu vill jag förklara lite rykten som går kring mig!

1.
Jag har INTE köpt hus med Albin
2. Däremot så har vi flyttat ihop i en LÄGENHET i Matfors
3. Jag är INTE gravid
4. När jag är/blir gravid så berättar jag för mina närmsta vänner och familj först! Ni andra får nog vänta tills det har gått en ca tio - tolv veckor!
5. Fråga mig rakt ut istället för att gå runt och spekulera som några andra idioter!!!!
6. Jag meddelar er när jag ska köpa hus
7. Jag meddelar er när jag byter jobb
8. Jag meddelar er när jag gifter mig
9. Jag lovar att meddela er ALLT!!!
10. Jag trivs bra med mitt liv, NU VET NI DET!!!

image244

Kommentarer
Postat av: ErikaÖ

Synd att man bor så långt bort att man aldrig får höra några smarriga detaljer om ditt liv....'
HiHi, skojar bara hälsn: Big Sis.

2007-09-05 @ 11:54:09
Postat av: ErikaÖ

... Förresten skulle jag bli mkt sur om jag inte fick reda på att mina barn ska få fler kusiner ....

2007-09-05 @ 11:55:10
Postat av: Anna S

Håller med dej Tette =) kram

2007-09-05 @ 12:24:57
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: dessi

men gud va bra då vet jag ;-) hahaha

2007-09-05 @ 13:01:14
Postat av: sofie

Skvaller är jobbigt, vart får folk allt i från? Ha det :-) Kram**

2007-09-05 @ 13:06:58
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: A Norbäck

Coolt=)... du erkänner att du skvallrar, du å. Annars klappas det ibland lite på den egna axeln och menas att "jag kör då med raka rör jag". Dock har detta smarriga skvaller inte nått hit=P

2007-09-05 @ 13:21:11
Postat av: Therese

Erika, Anna och Dessi: Ni tillhör dom som får veta det först ;)
Norbäck: Klart jag skvallrar, det är ju rätt skoj!!
Sofie: Ja, vart får folk allt ifrån??

2007-09-05 @ 13:33:17
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Folk gör inget annat än att prata skit och skvallra! Lite kul att du erkänner att du också gör det :)
Man ska inte lyssna så mycket på det, oftast handlar det bara om avundsjuka!!!
KRAMIZAR

2007-09-06 @ 12:43:33
Postat av: Titti

Jaa du,visst är det trökigt när det skvallras....Fast det är ju roligare att FÅ skvallra ärn att VARA skvallret ;) Kramelikram!!

2007-09-06 @ 15:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0