Sjuk...

Ja kanske på gränsen till döende... Det är iaf så jag känner mig. Näsan rinner och nysningarna avlöser varandra tätt, febern är hämmad med alvedon...
Nu ska jag ta ett bad, en stor frukt smoothie och sen ska jag åka och jobba i 24.5 timmar (avskyr att sjukskriva mig, så jag biter ihop).
Masade mig upp imorse tidigt och åkte till stallet för att ge Folly och Zippen deras extrahö, men gud så det tog emot att kliva up. Sängen var ju så varm och go...
Men nu är jag uppe, har ju tom hunnit blogga en snabbis =)

Hoppas ni har det bättre än mig!

KRAM

SMOOTHIE
2 dl Vaniljyoghurt
1 Banan
1 dl frysta hallon

Mixa och drick =)

Kommentarer
Postat av: Anna N

Hoppas du kryar på dig,kram.

2007-09-22 @ 10:45:36
Postat av: Suzanne

Stackare!! Jag är oxå lite sjukis idag men inte förkyld som dig!! Hoppas du blir bättre snart!!
TACK för receptet på smoothie, jag har aldrig fått ett m exakta mått förut så detta ska jag göra så snat jag åkt o handlat allting =)
KRAAAM

2007-09-22 @ 14:44:05
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Lotta W

Usch, din stackare. Du gör det bra som åker och jobbar, det måste ta emot.
Jag har samma recept på smoothie men jag har också i 1 dl juice, äppeljuice eller annan fruktjuice. Har bara 1 dl vaniljyoghurt också :-)

2007-09-22 @ 15:52:09
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0