Rubrik rubrik

Kan inte hjälpa att jag inte gillar rubriker... Känns som om man skriver samma sak varje gång, men men det är kanske inte det största problemet här i världen ;)

Nu har jag jobbat, rätt skönt på jobbet idag faktiskt. Det är inte ofta jag känner så nu för tiden, igår var oxå en bra dag där :-)

Nu var det ju det där med dagens outfit... Jag hade kanske världens snyggaste outfit på förmiddagen, men jag hann byta om innan förfrågan från Anna kom. Och jag kan ju inte göra henne besviken så det är klart att det kommer en bild idag oxå (dock en arbets-klädsel) *asg*
Men grejen är att jag inte får till den där snygga sexiga looken som alla andra "mode-bloggare" har. Fast å andra sidan så är det här ju mera en ploj-grej för mig. Jag lägger gärna ut bilder när jag ser som värst ut :-o

 Dagens outfit: Uppvikta Lee-jeans (spruckna i grenen) och en noppig fleecejacka från H&M

Lite andra sköna bilder från veckan kommer här :)

  Emmie lånar mosters visp-skål som hjälm

 Henke och Kristin idag på ridtur i skogen

 Höstig utsikt från köksfönstret

NU:
Försöka få med mig Abbe på en långprommis + köra igång en maskin tvätt

Sen ikväll: IDOL (favorit Daniel Karlsson)


Dagens bläää: Folk som inte vågar stå upp för sina åsikter i kommentarerna, anonyma fegisar alltså!

Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Jag håller med dig ang. kommentarer... Själv står jag med huvudet högt ;-)
PUSS. Du är så snygg!!!

2007-09-26 @ 18:52:50
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: dessi

Du verkar ju bo på världens mysigaste ställe vilken utsikt!!! synd att det ligger i matfors ;-)

2007-09-26 @ 19:21:49
Postat av: Lotta W

Håller med om rubriker! Det är skitsvårt! Haha
Du är nog snygg i din arbetsoutfit också! Då skulle du se min värsta! Dock har jag ryckt upp mig en hel del på sista tiden ;-)

2007-09-26 @ 20:19:48
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: josefine

Å så mysigt ni bor!!!
SNYGG är du också sweetie!
Puss

2007-09-26 @ 20:50:09
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: ErikaÖ

..jag vet skitsvårt med rubriker.

2007-09-26 @ 21:16:59
Postat av: Anna N

Jag håller inte riktigt med dig om att du inte får till den där sexiga looken... för det lyckas du verkligen med och dessutom så använder du dig av en ytterst nyskapande kameravinkel! Höga poäng får du från Stöde.
Montera upp en stjärnkikare så ser du ju vad Follan hittar på för bus på dagarna=)

2007-09-26 @ 21:36:01
Postat av: sofie

Håller fullständigt med om dagens blä..
Men därimot inte favvon i IDOL :-) Jag håller på Amanda :P Kramis**

2007-09-26 @ 21:38:31
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna S

Skit snygg dagens outfit. Ni bor ju sååå fint där ni bor nu. Kram

2007-09-27 @ 06:22:49
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Om Nicolina har varit en lortgris i boxen så har boxen varit för liten... Vände runt allt spån å fick ihop en halv kärra...Å då gick hon in ganska tidigt igår eftersom det var första kvällen...

2007-09-27 @ 07:59:38
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Therese

Hon har haft Follys box =) Och den är ju inte liten... Vad skönt för dig då :)

2007-09-27 @ 08:34:04
Postat av: Therese

Sofie: Du måste ju ha en favvo bland boysen och en bland brudarna fattar du väl ;) Amanda är den bästa av dom alla!!!
Träffade du på Abbe igår på lunchen?? :)

2007-09-27 @ 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0