Mat mat mat...

Jag kan inte sluta tänka på mat idag...
Fantiserar om allt gott jag skulle vilja vill laga, men jag jobbar så mycket nu så det blir inga middagar hemma tyvärr. Oftast äter jag på jobbet och Abbe får sno ihop nåt eget. TRÅKIGT!!
Jag längtar efter:
*Grekisk långpanna med tsatsiki
*Kycklingfilé med ädelost, lufttorkad skinka och rostade rotfrukter

Äsch, det går inte att rada upp vad jag är sugen på.... Men hungrig och gottasugen är jag iallafall :)

Nu ska jag göra en fruktsmoothie till mig själv iaf, dammasuga av golven lite och hänga tvätten.
Jobbar ikväll igen.
Ska ev åka och köpa en sadel innan jobbet, men jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha. En allround mot hopp ska det vara, det vet jag :) Ingen som har en att sälja?? ;)
Imorrn måste vi åka och köpa två nya sängbord, storhandla mat, gå på banken och uträtta lite ärenden, sen kommer världens bästa Emmie och ska vara hos oss.
Mogge och Maria ska få gå på resturang UTAN barn och utan stress. Detta är troligtvis sista gången de går ut på tu man hand utan barn, snart är dom ju fyra!!!
Dom är värda en kväll för sig själva där de bara kan få vara Morgen och Maria, koppla bort mamma-pappa-rollen för en kväll!

Nä, nu ska jag sätta fart på den här dagen!
Hoppas ni passar på att njuta av solen nu =)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Det betyder såååååååååå mycket för mig att få vara mig själv en stund :-). Det är ju trots allt stor begränsning av barnvakter i vår familj. Men dom vi har är dom bästa :-D. Tror det blir en goood middag sen mys i soffan hemma. Bara slappa och få sova. Det är sömn jag uppskattar mest just nu. Bio kan jag ha hemma *s*. Puss och hoppas att du får en skön kväll på jobbet.

2007-09-27 @ 11:06:18
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Mäh...vart är dagens fula utstyrsel??? ;) Kram...

2007-09-27 @ 16:41:31
Postat av: Maria Östberg

http://www.family.se/vi/1019215.htm?ca=4_a
PUSS!!

2007-09-27 @ 20:43:19
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0