Jag kan....

Japp, jag kan verkligen konsten att ta det lugnt jag. Jag vet precis hur man ska göra när man behöver vila efter 49 timmar på jobbet...
Åkte direkt efter jobbet ut till Birsta där jag köpte reflexer och kraftfoder till hästen (och lite paket till Emmie som snart blir ett år), sen svischade jag förbi granloholm, städade lite snabbt och hann med en prommis med Anna.
Jag är avundsjuk på Anna-Lena.... Hon har nu besiktat sin lgh och blivit av med den!!!!!
Blääää, jag har min städning kvar :-(
Somnade faktiskt en stund i soffan när jag kom hem sen, vaknade och kände mig bakfull som en gris.
Abbe kom hem och vi gjorde middag. Tänkte att vi skulle bräcka Mogge och Marias goda plankstek idag *haha*
Så vi slog till med en kulinarisk Blodpudding *mumma*
image254   <----- Detta slår en plankstek ;)
Ikväll var det ju meiningen att jag skulle delta i hoppkursen för första gången, men det var bara jag som kunde komma ikväll och då är det ju lite tråkigt.
Bestämde mig för att vara med i dressyrgruppen som rider innan oss istället.
Dit gick det bra att rida, men när vi kommer fram så blir hon galen... Frustar och stånkar som en vildhäst.
Är stel och spänd de första 45 minuterna.... Skitkul!!! Hon tyckte att det var skitläskigt på ridplan och alla hästar var skräckinjagande... Men sista halvtimmen var hon superfin.
image255 <----- Så här såg vi ut
image256 <----- Så här ÖNSKAR jag att vi hade sett ut istället

Nu har jag ont i hela kroppen och önskar att jag fick en lång härlig massage av en kunnig massör =)
Från topp till tå!!!!
image257

Nu ska jag duscha sen invänta Sjukhuset-reprisen på Tv3!

Kram och Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja dom är lustig hästarna! Man vet aldrig vad dom kan vara på för humör..Speciellt stona, haha! Kramiz*

2007-09-10 @ 22:57:02
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Titti

Det går över...Hon fattar snart galoppen haha...Kämpa på!! du gör det JÄTTEBRA!!!! Kraaam

2007-09-11 @ 08:05:23
Postat av: josefine

snart får jag krama på dig, jippie!!!!

2007-09-11 @ 08:27:30
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: a norbäck

Svårt och matcha grönsaker till blodpuddningen bara...det passar liksom inte. Det är ju så nyttigt med dressyr för både häst & ryttare, men tacka vet jag blodpudding =P

2007-09-11 @ 09:55:17
Postat av: ErikaÖ

Kul att fler äter blodpudding, ska steka det ikväll till Jannes stora förtret. När kommer du och hälsar på då, Hanna behöver lite hjälp med att styla sitt rum och du har ju blivit så duktig på att flytta, måla, städa osv (HiHi...)

2007-09-11 @ 14:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0