Höst....

Vilket jäkla höstväder det är ute idag... Man får liksom ingen större lust att göra något alls, bara ligga i soffan med gotta och en massa tända ljus.
 Vi sov lääänge idag, vaknade kl 12. Men det var vi värda efter en lång filmkväll igår.
Fikade frulle och drog sen till stallet. Var ute och red i ca 1 timme, men det var väl sådär halvskönt. Min häst blir galen av stormen och hon ser spöken överallt. Men nu har hon fått röra på kroppen iallafall!
Nu kokar jag gulash-soppa för fulla muggar och passar på att blogga samtidigt!
Ska käka langos och kolla på film ikväll...
Vi har fyra filmer att välja mellan och minst två hinner vi nog med :-)
* Hairspray
* Se upp för dårarna
* Wild hogs
* Linas kvällsbok

Ha en underbart mysig lördagkväll för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Norbäcka

Är det nåt jag är suverän på så är det att sova bort filmer, men det erkänner jag motvilligt.

2007-09-15 @ 17:33:58
Postat av: Maria Östberg

Fullt upp ser jag!!

2007-09-15 @ 19:40:27
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en mysig kväll m GOOODA langos!!
Vi ska kolla på "Lina´s kvällsbok" ikväll o käka gotta, Ante har surrat i en hel vecka om langos men det blidde annan mat i slutändan för oss ändå =)
Kram

2007-09-15 @ 20:35:21
Postat av: Dessi

Jag kan rekomendera Se upp för dårarna,den var jätte rolig.

2007-09-16 @ 09:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0