Helgen är över =)

Nu är helgen över... Och jag tycker att det är sååå skönt =)
Var ut i lördags med Anna, Maria och Linda. Det var rätt skoj men jag drack nog något glas vin för mucket och vaknade på söndagmorgon med ÅNGEST!!!!
Nu har jag bestämt mig, Krogen är inget för mig!
Hellre en mysig kväll hemma med mina vänner och en flaska rött!!
Var och städade ur Follys gamla box igår, målade den vit igen. Hade besämt mig för att inte måla, men insåg att det skulle ta längre tid att skura den ren än att måla... Så jag målade helt enkelt över all skit! Mycket praktiskt!!!
Sedan kom Mogge, Maria och Emmie förbi på middag. Vi käkade potatisgratäng och pepparstek *mums*
Catrin, David, Levis och lilla Noel kom sedan och drack lite kaffe med oss.
Abbo och jag drog iväg och hyrde en film på kvällen, The last kiss blev det! Helt OK film!!
Nu ska jag åka och jobba!!!
image237
image236

Kommentarer
Postat av: Titti

Menar du att de nya små kräken inte är söta?? Inte så farligt som jag trodde själv faktiskt ;) Ang. TYSTNADEN så får vi väl se hur det ser ut idag nudå..Han ska banne mej få reda på att JAG har rätt ;) Kraaaaaaam

2007-09-03 @ 12:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0