Härliga tisdag!!

En underbar tisdag!
Vaknade vid åtta, ganska pigg trots att jag sovit som en jäkla kratta inatt!
Åkte till stallet och tänkte rida ut, men jag har ingen som helst aning om ridvägar här i Matfors... Men då hade jag sån tur att Kristin som har en häst i stallet var där samtidigt så vi tog en runda på 1½ timme. Sååå skönt, kanonfina ridvägar och en jättepigg Folly =)
Igår började vår hoppträning, tyvärr kunde inte jag vara med eftersom jag jobbade. Men jag hann dit och kika på de andra en stund iallafall!! Ska bli kul att börja komma igång med träningarna igen! Det har blivit slappt i sommar!!!

Åkte sedan upp till Maria och Emmie som var i lekparken och lekte :) Sen följde dom med mig hem och fikade!!
  


Folly med några av sina nya kompisar!
 

Nä, nu kallar plikten igen och jag ska dra vidare till jobbet!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Tack för sällskapet och gott fika :-). Kram

2007-09-04 @ 13:26:43
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: A Norbäck

Ja nu må du nog sätta fart med hoppträningen så du kan
"färga" på våra tävlingar =)15 sept kör vi första, med höjder från 40 cm. Välkomna!

2007-09-04 @ 21:38:03
Postat av: Therese

Anna: Vi kommer att komma, men inte den 15:e :-(
Men vi kankse kommer och tittar ;) Vart håller ni hus??

2007-09-05 @ 11:41:15
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Norbäckska

Stöde hästsällskap har sin ridbana en bit uppöver Fanbystreet, där jag för övrigt har mitt palats=), man forsätter en bra bit upp så ser man banan på vänster.

2007-09-05 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0