Fredag

Har jobbat dygn, trött som en gris åkte jag raka vägen till stallet och slängde åt dom hö.
Hem och tryckte i mig alvedon... Har feber och tycker extremt mycket synd om mig själv!
Åkte sedan och red en sväng, fint väder idag iallafall!
Låg och slöade tills Abbe kom hem från jobbet, vi hade bestämt oss för att inte göra någonting alls ikväll. Bara vara hemma, han och jag!
Men samma sekund som han kommer hem så måste han dra ut på jobb igen, och än är han inte hemma!
Fick strömavbrott lagomt tills idol skulle börja *PANIK* och inte förrän NU kom strömmen tillbaka!
Nu har jag gjort mig en smoothie maxad med frukt och vitaminer och ska lägga mig i soffan och kolla på mitt nerladdade IDOL, jag tackar gudarna för internet och nerladdning!!!!!
Tack och lov så kom Maria och höll mig sällskap i mörkret!!
Tack Maria :-*

Puss o Kram på er

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg bakgrund!

2007-09-22 @ 08:05:25
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Titti

Visst är det synd om oss sjuklingar....Hade jag inte haft Hugo hemma hade jag åxå kommit till dig,så hade vi kunnat tycka synd om varandra ;) Krya på dej! Kraaaaam

2007-09-22 @ 08:53:20
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Anna N

Strömavbrott är ju ÖKEN - det borde förbjudas!

2007-09-22 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0