Flyttar o flyttar

Tänk att det aldrig tar slut på saker i min gamla lägenhet....
Alla dessa skitsaker som jag flyttat runt på hela tiden. Ica-kassar med skräp, nu ska jag försöka rensa ut ordentligt och inte ta med mig allt hit!
Har bott här några dagar nu och trivs superbra!
Igår körde vi grejer hela dagen, sedan åkte vi och hämtade Elin som ville vara här inatt!
Hyrde en film som Catrin tipsat om, käkade toast med avocado och räkor till *såååå gott*  :)
image235
Skitbra och gripande film... Tack för tipset Catrin =)

Nu ska jag fixa frukost till oss, sedan ska jag till stallet och pyssla med Follan tror jag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Vi såg nog samma film verkar det som. Bra filmval, eller hur ;-). Kraaam

2007-09-01 @ 10:38:14
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Therese

Mycket bra filmval ;)

2007-09-01 @ 10:41:00
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Catrin

Ja, visst var den bra filmen? Man kände så mycket med honom hela tiden...

2007-09-02 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0