Fattar inte riktigt...

Kan inte förstå varför jag så vidrigt trött nu för tiden....
Vi skulle dricka vin och mysa till det igår, vad händer då?? Joo, men självklart så somnar jag redan vid sju-tiden i soffan men vaknade sedan så att jag kunde se på en film som jag sedan somnar till... Social och romantisk tjej *haha*
Vi åt en god middag iallafall, sen ost, kex och frukt i soffan med några glas rött =)

Idag är det skitväder... Klev upp vid åtta och åkte till stallet o gav djuren hö. När jag kom hem så gick jag och la mig en liten stund igen, för att sedan vakna upp kl halv två... Bläääää, en hel jävla dag är borta :(
Har varit ute en stund nå på dagen iallafall, har plockat och städat bland alla mina hästsaker i förrådet, så jäkla mycket saker jag har... Är en shopoholic när det gäller sånt. Man kan aldrig få för mycket täcken, träns, schabrak mm *haha*

Missar hopplektionen imorrn pga att jag jobbar, men det tar jag igen då jag bokat in en privatlektion med Eva Hägglund på tisdag istället, nyttigt att rida för många olika instruktörer, sen tar det ju tid innan man hittar rätt! Men Eva är duktig och det ska bli kul!!

Nu ska jag försöka komma på vad dagens middag ska bestå av... Det blirnågot enkelt idag då vi har lyxat till hela helgen! Gräddstuvad pytt kanske?!

KRAM

Ps. Jossan, jag har redan länkat till dig, puss ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

Ja det är super nyttigt att variera bland tränare, man behöver lite från varje liksom! :-) Själv har jag ridit 2 lektioner i dag för tränare (kurs), jätte skoj! Kramizar*

2007-09-30 @ 16:36:11
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: A Norbäck

Äntligen får jag bekräftat vad jag misstänkte! ...man kan aldrig få för mycket...

2007-09-30 @ 18:09:03
Postat av: Titti

Hmmm,måste börja samla jag med... Har en känsla av att jag har gett bort det mesta,fast det skulle säkert inte passa iallafall :) Har du lite å göra idag så kan du väl pipa över? Kristin kommer.Vi ska köra igen :) Kram!

2007-10-01 @ 08:34:42
Postat av: ErikaÖ

Ja du är inte den enda som är trött nu. Vi har ju för guds skull inte haft nån sol i somar, lyckost dig som åker till Afrika. Ps vart får du alla bakgrunder o dyl till bloggen, är en datanörd när det gäller detta.
Du få komma ner och hälsa på snart.

2007-10-01 @ 21:11:24
URL: http://erikaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0