En underbar kväll

Jag har haft en underbar kväll med min familj!
Kära svärmor Elsie (jag berättade att du tyckte om hennes namn Lisa och hon blev väldans glad *haha*) var här på middag. Grytan vart kanon, det tror jag beror på att den vart klar i så god tid Dessi ;) När vi skulle till att käka så ringde min syster och bjöd in sig själv på middag och hon var självklart välkommen till oss =)
Jag hade dessutom hunnit baka kletiga muffins med dajmkross i som vi vräkte i oss till efterrätt, ingen bantning här inte!
Elsie stannade och såg på Sjukhuset med oss innan hon tog med sig Vito och åkte hem till Lotjärn igen!
Idol är avklarat och vi har även hunnit med en sväng av Kristallen... Jag älskar gänget från "En annan del av Köping" Speciellt Tobbe som är så positiv till allt *haha*
Nu ska ni få lite bilder minsann ;)
 Blommor från svärmor
 Syndigt goda muffins
 Lika god gryta
 Min vän Anna-Lena (gudomlig sångerska förresten)
 En langos som jag vräkte i mig i lördags
 Katten Fisen myser med mamma i sängen


Nu orkar jag inte blogga mer för ikväll....

Tack o Gonatt

Kommentarer
Postat av: Anna N

Du vet väl att hon kan sjunga lika vackert på finska å, den där Anna-Lena!

2007-09-18 @ 22:25:45
Postat av: Maria Östberg

Tack för en god middag!!!

2007-09-19 @ 09:58:04
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Filmtips; Bordertown. Har hört mkt bra om den. Baserad på verklig händelse!! kramelikram!

2007-09-19 @ 15:44:04
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Therese

Anna: Nä det hade jag ingen som helst aning om.... Ska jag ta reda lite bättre på ;)

2007-09-20 @ 09:14:04
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0