En dag med Emmie...

Idag har jag haft den stora äran att få vara med Emmie =)
Vi började med lunch hemma, sedan tog vi en lååång prommis runt Tuna kyrka. Supermysigt!
Hon sov i vagnen hemma en stund, sen kom Titti, Johan och Julia förbi. Till Emmies stora lycka :)
Hon och Julia lekte och busade. När dom åkte så roade hon moster länge, vi har dansat disko och busat hela dagen!!
Nu har hennes nyklippta snygga morsa hämtat henne igen.
Ikväll ska jag följa med Anna och kolla på ett nytt stall i Selånger, hoppas hoppas att det kan vara något för Anna och Lotten =)

Nu ska jag hänga upp mina nya gardiner (som Abbe är skeptisk till) i köket och rensa lite i garderoberna!!

Ha en härlig kväll allihopa!






Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

Tusen tack för hjälpen med Emmie idag :-). Hon är dock ff. vaken men sover nog förhoppningsvis snaaaaaart. Kram

2007-09-05 @ 20:40:56
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Norbäckstösa

..jag blir nyfiken på gardinerna jag, karlar kan inte sånt där dom =P

2007-09-05 @ 22:22:32
Postat av: Catrin

Jadu visst är det bökigt!! Men lite kul å =) Ser att du oxå gjort höst ;)?? Faktum är att jag hade samma bakrund som dig ett tag men hittade ingen bild till headern som passade.. men vilken tid allt tar =)! Helst med två små som pockar på min uppmärksamhet hela tiden ;) Kram

2007-09-06 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0