Dessa utmaningar....

Jag har bestämt mig för att INTE tycka om utmaningar, men jag gör ju det ändå =)
Så här kommer en utmaning från min syster!



Gör så här :

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Kristina Huvén, är 52 år och jobbar som järnvägsmekaniker. Jag bor i Granloholm. Jag älskar förtal och att diska. Jag har tre barn. Jag har rosa hår och svarta ögon. Jag älskar dödsmetall och min idol är Jens Lekman.

Nu utmanar jag TITTI =)

Kommentarer
Postat av: hanna

hej thereses mår du bra mår albin bra mår kompiz bra? jag mår bra kram hanna

2007-09-29 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0