Blommor och Blader

Idag har jag än en gång jobbat, en trevlig kväll!
Käkade middag på China box (Räkor med vitlök, chili och cashewnötter) sen fick jag gå hem för dagen :)
När jag kommer hem så har jag fått blommor av min kära sambo *jiiihooooo*
Undra om det var för att jag tjatar så mycket att Anna minsann fick en ros och trisslotter häromdagen av sin Crille ;)
Näää, jag var nog värd denna underbara höstbukett!! Tusen tack gubben ;)

Nu har vi mumsat frukt och kollat på Idol....
Vilken tjej hon är den där Amanda, GRYMT BRA!!

Abbe kämpar på med körkortsfrågor och jag ska läsa några bloggar en stund nu!!!

Vill bara tacka min underbara systerdotter Emmie för den fiiiina annonsen på family.se

Tänk er själva.... Både blommor och världens bästa moster på samma dag... Kan det bli bättre??
Det finns alltså människor som tycker om mig för den jag är!!!

    Blommor från Abbis ;)

 Vackra gravida systeryster

 Dagens Jobb-Outfit: Svarta jeans, Gul tunika, Svart skinnjacka + ett par svarta stövlar



Kommentarer
Postat av: Anna S

Vilken fin bukett du fick! Han är bra go din sambo =) Men hörrö du! Den där Amanda är väl ingenting motför mej? Jag håller på med ett bidrag till dej nu. haha.kram

2007-09-27 @ 21:34:31
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Vad gulligt av Abbe! Får jag någon gång blommor frågar jag direkt;vad har du gjort nu då? Visar väl hur mkt blommor man får ;) Å världens bästa gudmor är du åxå,inte bara världens bästa moster,så du ser vad alla tycker om dig :) Kraaaaaam

2007-09-28 @ 06:43:47
Postat av: Titti

Jaha,kom in på Maria´s sida första gången,men inte nu..TROTS rätt lösen :( Jaja,tar det sen... Kraaaaam

2007-09-28 @ 06:48:37
Postat av: ErikaÖ

trodde att jag var världens bästa , men...
Kram.

2007-09-28 @ 10:58:28
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: A Norbäck

Jag tror det är dags att tala om för Persan vilka generösa och kärleksfulla karlar ni har!

2007-09-28 @ 16:14:03
Postat av: Maria Östberg

Erika- du är oxå världens bästa!!! Det är ni båda två :-)

2007-09-28 @ 19:57:39
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: hanna

hej therese. jag lengtar efter dig kram hanna¤

2007-09-28 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0