Bloggar på som vanligt...

Fast jag tycker att det är såååå jävla trist när kommentarer uteblir... Men det handlar väl mera om vad jag skriver kanske.
Man kanske skulle ta och börja med alla dessa "Dagens" *haha*
Hur som helst så har jag varit i stallet och väntat på hovslagaren i två timmar, sen gav jag upp och bokade en ny tid imorgonbitti. Han hade fel på bilen :-(
Har hoppkurs ikväll, det ska bli skitkul :-)

Dagens låt: Apologize med One Republic
 
Dagens Outfit: Svarta stuprörsjeans och rosa tunika
image282

Dagens sämsta: Att min laddare till datorn har pajat

Dagens Mat: Pasta med kycklingfilé


Dagens träningspass: 1 timmes hopplektion


Dagens blää: Halsont och rinnande näsa
image284

Dagens bästa: Mina vänner såklart!


Dagens fynd till Titti & Johan ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Det verkar vara standard för honom att köra med att bilen är trasig... Skulle sko två hästar i stallet förra veckan och de fick vänta i ca två timmar... Bilen hade gått sönder sa han....

2007-09-24 @ 14:24:29
Postat av: Therese

Haha, ja men idag hade han den på verkstaden och skulle komma så fort den blev klar =) Men den blev klar så sent...
Han är ju en suverän hovslagare så jag står ut med förseningarna ;)

2007-09-24 @ 14:43:41
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Ja han är bra faktiskt! Du slog till på stort dem dagens du hahaha kram

2007-09-24 @ 14:52:35
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Titti

Vi får väl se hur mkt fynd det är ;) Ska bli kul att titta iallafall!! Sen ska ju Johan falla för henne åxå..Kram,kram

2007-09-24 @ 15:08:46
Postat av: Therese

Anna: Japp det gjorde jag. Tyckte att det var dags för migg att lägga ut dagens outfit *haha*
Det här ska jag fortsätta med varje dag, oavsett klädsel ;)
Titti: Ja, man kan ju alltid titta iallafall!

2007-09-24 @ 16:02:04
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Lotta W

Dagens mat såg ju gott ut! Receptet kanske? ;-)

2007-09-24 @ 16:27:38
URL: http://charlotta-widell.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Dagens outfit kommer till sin rätt då man har haft en slöar dag i soffan :D helst med nån flottfläck på tröjan!
;)

2007-09-24 @ 16:42:49
Postat av: Fru N

Äääääälskar dagens...bla bla bla- eller inte =) Önskar därför lite mer fyllig/intressant fakta... vart har du hört låten, köpt tallriken, blivit smittad, för att nämna några =P
Gillar idén då dagens outfit kommer till sin riktiga rätt...mohahaha!

2007-09-24 @ 17:45:05
Postat av: Mia

Ja han är ju inte värst... Min förra hovslagare kunde vara EN VECKA sen men han var oxå bra...

2007-09-24 @ 18:20:54
Postat av: sofie

Lycka till på hoppträningen!!:-) Kanske man får se nån bild i kväll från den? :-) Ta med dig en fotograf, hihi*

2007-09-24 @ 18:31:32
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: dessi

hahaha ja du fick med
alla "dagens" roligt att se faktiskt :-) recept på middagen kanske? bra att få lite nya mat förslag.Här blev det sibylla mat idag, hahaha vilken husmor.

2007-09-24 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0