Äntligen fredag....

Även om det inte känns så speciellt när man har frivecka... Men fredag innebär myyyys.
Abbe är ju bortrest i helgen så då får jag mysa med lilla Elin istället!
Nu ska jag fräscha till mig för att ta en fika på stan med Maria och Emmie.
Ska besikta lgh idag.... VILL INTE!!!
Men snart är jag av med skiten och det ska bli så skönt!
Ännu skönare ska det bli att få åka med hunden till Maggan i Stöde och trimma på söndag, han ser verkligen inte klok ut med all den långa pälsen!

Ha ren underbar dag allihopa, jag gör min nästa bloggoholic runda när jag kommer hem igen :)
Jag ska bli bättre på att kommentera andras bloggar!!

Jag har förresten gått med på intervjun. Tycker att det är viktigt att folk får veta att det kan hända och att livet är så skört... Det kan ändras från ena minuten till den andra så fort!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker du är stark som tagit det beslutet. Hoppas att det går bra.
KRAM

2007-09-14 @ 13:04:30
Postat av: Titti

Säg till om du behöver ha moraliskt stöd! Ställer alltid upp vännen! Kraaaaam

2007-09-14 @ 14:43:18
Postat av: Titti

Slå mej en pingla sen så jag får höra om du är hemma å vill ha främmande....Kraaaaam igeeeeeen ;)

2007-09-14 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0