Ännu en rubrik...

Idag har jag varit aktiv hela dagen...
Började med att städa och sy gardiner.
Vid två mötte jag upp min syster o Emmie på badhuset för att fördriva någon timme där.
Supermysigt men ganska kallt i vattnet *badkruka*
Åkte hem och bytte om till ridkläder. Red Folly i paddocken idag.... Vet inte vad det är för häst jag har fått med mig till Lunde, men inte är det samma kuse som stog i Korsta iallafall.
Idag kunde hon inte trava, men hon hade en underbar, samlad & fin galopp.... Hmmm, jag blir inte klok på den hästen! Men hon skänker mig enormt mycket glädje iallafall och det är väl huvudsaken!
När jag ridit klart så kom Maria och Emmie förbi på en taco-middag.
Den var väl ganska kaotisk... Jag var trött och grinig och det slutade med att jag la mig i soffan och surade *moget*
Maria gjorde allt för att muntra upp mig. Sen snubblade hon över dammsugaren i hallen och stöp med Emmie i famnen rakt in i ett skåp. Med Emmie gick det bra, men hon vart såklart rädd, Maria har nog ett knä i den dubbla storleken och den klädsamma färgen lila... Snyggt jobbat Maria ;)

NU: Sjukhuset på Tv 3

  

Kommentarer
Postat av: Maria Östberg

hahaha, rätt bra beskrivet!!! Tack för en underbar kväll ;-). Puss

2007-09-06 @ 20:23:06
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: A Norbäck

Ja visst är det underbart charmigt med hästar som har humor=)

2007-09-06 @ 22:20:51
Postat av: sofie

Härlig design!! Höstigt som få!! Kramiz**

2007-09-07 @ 06:16:20
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Titti

Det ÄR kallt i vattnet där typ JÄMT!! Men man ska visst åka på söndagar,enda dagen de har xtra varmt..trooooor jag.... Kraaaaaaaaam

2007-09-07 @ 09:02:05
Postat av: Maria Östberg

Nä, Titti. Vissa lördagar och Tisdagar är oxå bra dagar :-). Följ med ni å!!!!

2007-09-08 @ 14:51:37
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0