Trött som f*n

Ojsan hoppsan vad trött man kan vara...
Kan inte fatta att det inte vänder någon gång, men det är väl detta mörker som gör det. Så bara den %#!"¤/&% snön kommer så kanske jag blir pigg igen =)
Har iaf jobbat som en liten miss pigg i helgen, mycket stök, surr o tjafs nu när det är tre som ska få sluta. Men jag tror att det här blir bra innan det är klart *hoppas hoppas*
Har ju möte med facket och bossen imorrn och v får väl se vart det leder någonstans. Jag är laddad för ett extremt bråkigt möte imorrn. Men jag och några av mina vänner på jobbet har lovat varandra att vara lugna och fina *hahah*

Idag har jag varit på Birsta med Maria och barnen, vilken pärs..... Syrran gör det bra måste jag säga. Jag var helt slut efteråt... Men Emmie och jag var på hennes första konsert, lilla melodifestivalen. Hon dansade loss som vanligt =)

Även idag har jag försummat min häst... Ville och tänkte rida, men det blev sent på birsta och jag ville inte ge mig ut i kolsvarta mörkret. Så det blev ett litet hej och ett äpple i hagen :(

Nu ska jag ladda för "Ensam mamma söker" ikväll, säsongsavslutning =)
Så här HOPPAS jag att de väljer!!

image381image382

image383image384

image385image387

Vad tror ni då??

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tror oxå att det blir så=)

2007-11-04 @ 19:25:33
Postat av: Catrin

Hade hoppats PRECIS som du!! Blev ju nästan så... ;)

2007-11-05 @ 01:21:33
Postat av: Anna N

Ja, barn + Birsta kan vara en svettig kombination...

2007-11-05 @ 10:19:12
Postat av: Maria Östberg

Tack för igår!! Utan dig hade jag ALDRIG tänkt tanken :-)! Puss

2007-11-05 @ 12:41:57
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0