Tack =)

Tack för era kommentarer om min nya design, kul att höra vad ni alla tycker :)
 
Idag har jag jobbat, eller jobbat o jobbat.... Jag har tvättat och strykt gardiner och putsta fönster. Det är ju dags att julpynta även där. Där kan jag nämligen tulla på reglerna och börja tidigare ;)

Ikväll har jag inte gjort mycket, nyss hemkommen från stallet. Har släppt in våra hungriga djur och mockat lite skit som omväxlings skull *haha*

Nu ska jag kolla på Viktorias hjärta på Tv4 och antagligen gråta en hel del.

Imorrn har jag faktiskt bokat tid för att noppa mina ögonbryn och färga bryn och fransar. Sån där vardagslyx jag aldrig unnar mig, jag står hemma i badrummet och kämpar på med pincetten och oftast hinner jag ledsna innan det ens är klart.
image411
Så här ser jag ut just nu!!!



Just ja, har inhandlat min första julklapp nu oxå. Till min kära broder Marcus... En udda önskelista, men den är nu uppfylld :)

Ha en trevlig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: elenor

haha ... tror inte att du har såååå långa ögonbryn =) . Lite vardagslyx måste man få unna sig emellanåt..

Hoppas du har det bra
och får en trevlig tisdag.

2007-11-27 @ 11:08:00
URL: http://www.ellas81.blogg.se
Postat av: Lotta W

Jag har också börjat julstäda och pynta idag, men hemma! För tidigt men iår skiter jag i reglerna. Det är mysigt!

2007-11-27 @ 19:51:28
Postat av: Therese

Ellinor: Jooo, nästan så ;)
Lotta: Jag börjar oxå nu, eller imorrn iaf. Jobbar ju hela helgen och nu vill jag ha mysigt hemma jag med =)

2007-11-27 @ 20:02:20
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0