RUBRIK

Jag tyckte att facebook var roligt i ungefär tre dagar (inte roligt, men helt okej).
Men nu har jag raderat mitt konto där, jag tyckte inte alls om sidan...
Tyckte faktiskt att den var döjobbig :(
Så nu är den borta :)
image404

Nu har jag jobbat ett dygn, det blev liksom lite roligare när jag fått ut mina aggressioner i bloggen *haha*
Har i princip suttit och lagt pussel hela kvällen med en av grabbarna som bor hos oss, rätt mysigt. Det blir att man pratar och umgås mer än när man sitter och glor på dumburken.

Vet inte vad jag ska hitta på idag, måste till Folly såklart (hon kan inte mocka själv ännu). Borde rusa upp till förrådet och söka efter mina täckbyxor, men ids inte, det är kallt och jäkligt där *haha*
Måste åka på Ica och hämta mitt nya minneskort till mobilen (2 GB) som jag köpt.
Tänkte lägga in en ljudbok till utlandsresan, smart tycker jag själv =)
Måste dammsuga och ev handla lite mat. Det är väl jäkligt konstigt egentligen, man kan gå och öppna kylen 30 ggr på en dag och ändå hoppas på att det ska ha hoppat in något gott där sen sist man kollade, typ en supergod smörgåstårta eller nåt, men icka sa nicke. Det ekar därinne :(
Ska åka bort till Maria och mysa med Emmie lite, moster har ett stort Emmie-sug...
Borde kanske vila efter en jobbig natt på jobbet så jag är alert på föreläsningen ikväll. Äsch, det får bli Emmie först, sen Ica och hämta paket och handla lite sen stallet, sen laga middag, sen duscha innan det är dags att dra på föreläsning!!
image361

Imorrn ska jag och familjen Östberg/Parment dra ut till Birsta City,
det är dags att spana in skopunkten =)
Vill ha ett par stövlar, ett par kängor och ett par finare skor till fest och utlandsnöjen =)

Kram o adjöss


PS. För er som undrar så HATAR jag grannens hundar som skäller OAVRUTET i hundgården från 06.00-17.00. Fattar inte varför man inte kan lära dom hålla käften??? Egentligen så kanske det är synd om dom, men just nu så avkyr jag dom som pesten!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har ett konto på facebook men håller med. Sidan är jobbigt,strulig och överreklamerad...MEN jag är med ändå??!! Hm, weird. Ha en bra kväll! Kram

2007-11-21 @ 16:47:05
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anonym

Usch jag hatar facebook! fanns där förr men icke nu,,,
så jävla störig sida hahah!

2007-11-21 @ 19:51:57
Postat av: ErikaÖ

Hanna vill rida, hjälp. -mamma när jag fyller typ 15 kan jag få en häst då? HJÄLP, HJÄLP!!!

2007-11-21 @ 21:20:33
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Maria

Tack för att du finns!!!!

2007-11-22 @ 22:36:04
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Anna S

Jag tror nog att du älskar faceboo innerst inne =) håller med dej, jävla skitsida. Man ger varann öl å sånt. Det enda som är bra att det är ett lätt sätt att hålla kontakten med folk på andra sidan jordklotet. kram

2007-11-23 @ 09:14:59
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0