Ny design (IGEN)

Gud vad svårt det är att bestämma sig angående designen, nu har jag bytt utseende igen.
Hur tycker ni att det ser ut??

Här är det lugnt ikväll, har varit igång hela dagen.
Klev upp tidigt, gick ut och spelade fotboll med hundarna innan resten av familjen behagade vakna till liv.
Åkte sedan och red med Elin, hade lånat Zippen idag och Elin fick rida honom. Vi tänkte att vi byter väl häst om hon inte orkar med han, men det gick skitabra. Vi var ute bra länge, sen mockade och pysslade vi med dom en stund innan vi genomfrusna drog hemåt.
Bytte snabbt om och åkte till stan och solade solarium, måste ju skaffa mig en grundfärg inför utlandet. Annars vågar jag fan inte visa mig i bikini, alla skavanker syns sämre när kroppen är brun =)

Middagen idag blev... Surprise... KINAMAT... Men det var dögott.
Bestämde mig när jag såg mig naken i spegeln inne i solariet att nu är det slut med feta frossar-kvällar. Jag mår dåligt när jag tänker på hur jag ser ut under kläderna :( Visst, det är ju nästan omklädningsrums-sken (vilken INGEN människa kan se snygg ut i) men ändå... En depparkväll här *grrr*

Bara skit på tv ikväll oxå, Abbe tittar på ett program om hur man bygger en berg-och-dalbana, spännande värre =)
Bläää, ids inte med å skriva nå mera nu!


Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Fru N

Jag försöker undvika att se mig naken i spegeln! Det är lugnast så=P
Ta för guds skull över fjärren så det blir ordning på taket!

2007-11-25 @ 18:49:24
Postat av: Sofie

Jag tycker desigen är snygg!! Roligt när det byts lite då & då! Ha en bra kväll, och du.. & sluta deppa, du är fin som du är ;-) Kramiz*

2007-11-25 @ 21:31:06
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: elenor

Mossan är 25 och är ganska pigg fortfarande...
Designen är fin...

2007-11-26 @ 00:23:56
URL: http://www.ellas81.blogg.se
Postat av: Elli

Fin design! Tycker det ser mycket bra ut :)

2007-11-26 @ 07:57:57
Postat av: Erika

skitsnygg....
Både du och designen!!

2007-11-26 @ 11:23:17
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Nice!

2007-11-26 @ 11:59:26
Postat av: Titti

:) Gör som vi...ta ner lite speglar ;) Kramen!!!

2007-11-26 @ 13:08:19
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Hanna

hej theres vill du köpa safran av mig 55 kr st det är 2 gram i varje burk¤

2007-11-26 @ 15:39:46
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Dessi

Jag gillar också den nya designen,ha de bra nu ska jag gå och fixa middagen hejhej

2007-11-26 @ 15:42:49
Postat av: Lotta W

Ja, jättesnygg design!

2007-11-26 @ 19:28:39
Postat av: Catrin

Jättestilig design! Du är så duktig att göra nya... och ofta oxå! Alltid kul att kika in då =) Appropå grannen; det var väl fin fin info. Inget vi direkt har kunnat bistå med -haha! Han kommer isf sov i tv-rummet å så det blir ju härlig insynsvinkel ;) Kram*

2007-11-27 @ 22:16:47
Postat av: Therese

Catrin: hahaha, i love it! Gud som jag ska vara ut hädanefter *not*

2007-11-27 @ 22:50:47
URL: http://tostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0