Kyligt värre ute!

Idag har jag varit ledig, såååå skönt!
När jag vaknade åkte jag till Maria och blev bjuden på en julig frukost.
Sen tog jag med mig Emilila och åkte på stan, först fick hon stanna och göra ett studiebesök på mosters jobb. Hon verkar ju trivas vart än hon hamnar den ungen!
Ner på stan och köpte julklappar lite hastigt, det vart en till Emmie och ett paket till min goda vän som fyllt 40 år!!

Nu har jag varit på en låååång, svinkall men kul ridlektion med Folly.
Men alltså hallååå, mina termometrar ute ljuger, dom visar -8,9 grader och jag kan sätta vad som helst på att det är minst -15. Idag red jag i långkallingar, ridbyxor och en överdragsbyxa, tre tröjor, en tjock jacka, rånarluva i fleece, tjocka handskar + raggsockar... Ändå fryser jag!!!

Tack för era ärliga kommentarer ang Bodil förresten, så härligt med ärliga människor ;)

NU: ska jag åka tillbaka till stallet, mocka och sen släppa in djuren.

Imorrn vid den här tiden är jag full o glad =)

HANNA OCH WILLIAM:
Jag vill och ska ha en önskelista från er, tomten vill ha lite riktlinjer *haha*
image414


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men hallååå du missar väll inte bonde söker...!! =)

2007-11-28 @ 19:52:56
Postat av: Fru N

Skönt och höra att du kan klä på dig riktigt, dessvärre hjälper det inte alltid=)
Jag tränger på mig så mycket på underdelen ibland så jag knappt kommer upp och blir sittandes 5 cm ovanför sadeln- slå det om du kan!

2007-11-28 @ 21:39:47
Postat av: Therese

Lisa: Men hallååå, jag spelade in och har nyss kollat på min Idol LENA =)
Frun: Precis så är ju jag med *haha*

2007-11-28 @ 21:52:06
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Erika

Den kommer, nu när du nämnt det så brukar det inte ta mer än någon timme att snickra ihop en tre meter lång lista...

2007-11-29 @ 09:52:57
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Titti

Bakis idag?? Hade ni kul igår?? Kraaaaam

2007-11-30 @ 08:08:36
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Titti

Men ska du inte blogga..så man får höra hur det var igår ;)

2007-11-30 @ 14:22:24
URL: http://tittiolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0