Kanon

Mötet på jobbet imorse, gick ju skitbra =)
En kollega som jag (och alla andra) har kraftiga samarbetssvårigheter (oj vilket långt ord att skriva) med får byta arbetshelg vilket innebär att den personen istället väljer att byta arbetsplats, kunde fan inte bli bättre....
LOVLEY!!!

Har inte gjort ett jäkla skit ikväll heller, mest bara suttit i soffan med datorn i knän. Social tjej *haha*

Nä, nu fick jag total bloggtorka och orkar inte skriva mera idag...

Ska jobba på travet imorrnbitti så det blir till att lägga sig tidigt ikväll!

Kram o gonatt!

Kommentarer
Postat av: elli

Skönt att det ordnar
sig med jobbet!

2007-11-05 @ 23:02:43
Postat av: Titti

Mors! Barnen vill gärna bjuda in er på fika i helgen. Tänk att lilleman redan fyller 6 år!!! Å skitsnack har jag i lager just nu...massor ;) Kram på dej!

2007-11-06 @ 07:23:35
Postat av: Anna S

Va skönt att det ordnar upp sej på jobbet! Vi kanske kan ses imorn torsdag? Idag jobbar jag först å sen är det hundkurs.

2007-11-06 @ 09:53:07
URL: http://lakelanders.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0