Idol

Åhh ikväll är det äntligen fredag, det innebär ju att hela min veckas längtan nu är slut. IDOL PÅ TV4!!
Amanda och Daniel är ju sååååå bra!
Kom nyss på att jag är i Marocko när idol-finalen går av stapeln, hur ska jag klara av det???
Nu har jag proppat i mig smågodis som aldrig förr, jag börjar bli rund igen :-(
Min berg-och-dalbana är i full gång, men om jag bara börjar rida mer så kommer det att rasa av mig kilon igen. Jag har varit världens SÄMSTA matte de sista veckorna, why??
Gått inskolning på "nya" jobbet idag oxå. För er som nu tror att jag bytt arbetsplats så har jag inte det, jag har helt enkelt bara bytt klientel på samma boende =) Men det gick väl bra, enligt Magnus så är det flera års träning på att göra INGENTING en hel dag *haha*

Nä, nu börjar blommorna vissna, jag måste gå och vattna dom *asg* (Maria sa så till mig i telefonen nyss när hon helt enkelt inte orkade prata med mig längre)

Ha en lovely kväll folks

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anna S

Jag kan gärna vara i Marocko när IDOL finalen går av stapeln. Säker på att du inte vill att jag åker i stället för då?

2007-11-17 @ 04:24:58
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Anna N

På mitt jobb får man inte slappna av och bara ta det lugnt utan tvingas gå omkring och se ut som att man gör något jätteviktigt hela tiden=) Det kan typ vara att bära omkring på ett superviktigt dokument(vanligt papper)och försöka hitta den ultimata permen att sätta det i, ett uppdrag som kan ta minst 20 min... Tungt=P
IDOLfinal kontra Marocko...HALLÅ=)

2007-11-17 @ 09:27:39
Postat av: Titti

Hade en idé om hundvaktsproblemet,men jag tror det sket sig :( Involverade morsan å hon ska visst till Göran å Maud den där veckan...Synd!! Annars hade jag tänkt att mamma kunde ta kompiz å jag tar Mallis. Tyckte jag var skitsmart...Men jag ska kolla av för säkerhets skull... Kraaaaaaaam!!!

2007-11-17 @ 09:53:52
URL: http://tittiolsson.blogg.se
Postat av: Maria

Eftersom jag är så smart så satt jag och funderade ett tag på vad det var för Matte du höll på med hahaha. om sen på att du är ju matte , smart som jag är ;-). Måste ha med mitt dåliga humör att göra, eller mina asjobbiga barn som det är sååååå synd om som får ha mig som mamma hihi.

2007-11-17 @ 10:41:56
URL: http://mariaostberg.blogg.se
Postat av: Lotta W

Skönt att det går bra på jobbet. Jag håller fullständigt med dig om Amanda och Daniel. Nån av dom MÅSTE vinna, något annat är otänkbart!

2007-11-17 @ 21:57:30
Postat av: Anna S

Svaret på den frågan är:JAAAA

2007-11-18 @ 16:25:49
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: ErikaÖ

Vi i Värmland väntar på uppdatering, eller har du redan åkt till africa?

2007-11-19 @ 18:08:39
URL: http://erikaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0