Idag har jag tid och lust...

...att blogga!
Vet ni om att det är vinter ute nu?? Och det kommer bara bli kallare och kallare för varenda dag som går... Mysigt va :) JAG HATAR VINTERN!!
Idag har iallafall hovis varit och satt på sulor och brodd på henne så efter det vart det en sväng i skogen med Jenny och Maria, kallt men härligt!
Syrran och Tilde var här imorse och käkade frukost med mig, så nu är årets första skinkmacka intagen. DÖGOTT!!

Har blivit retad för att jag inte har facebook idag, eller det har jag ju men jag har aldrig varit in där så nu jävlar ska jag ta tag i det *haha*

Ikväll är det Bonde söker fru, och ikväll är det spännande.... Fredrik ska hångla med Sofia *asg*

I söndags var vi ut till Timrå och kollade på Anna och Freja när dom hoppade, kul att se. Superduktiga bägge två och Anna har visat mig ett nytt sätt att hoppa kombination på :) Det ska testas Anna!!

Nu blir det ett bad innan Bonde börjar....

EFTERLYSNING:
Någon som känner att de vill vara hundvakt åt lilla Kompiz då jag drar till Afrika (12-21 dec)?? Har verkligen INGEN som kan hjälpa mig? Det får nog bli ett pensionat innan det är klart! Hans enda nackdel är att han är lite skraj/uppkäftig mot stora hanhundar! Jag betalar gärna för mig, bara han får det bra!! Van vid katter, hästar, barn... Ja van vid ALLT!!
image400

 



Kommentarer
Postat av: Elli

Tur att du inte bor häruppe i Kiruna när du inte gillar vintern :) Kallt och massvis med snö. Men det är rätt fint oxå. Helst om man sitter inomhus i värmen! =) Hoppas du hittar någon som kan vakta hunden. Han ser jättesnäll ut

2007-11-14 @ 20:42:51
Postat av: Lisa

Men ååh jag/vi hade gärna haft Kompiz! OM tid hade funnits! SURT:(
Hoppas nån kan ha honom hos sig!!

2007-11-14 @ 21:02:17
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Fru Norbäck

Jag vill dock poängtera att mitt sätt att ta en kombination inte är något jag vill rekomendera!

2007-11-14 @ 21:55:21
Postat av: Sofie

Atlas är tyvärr hund elak...:-) Hoppas det löser sig på bästa sett! Kram

2007-11-14 @ 22:12:13
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: elenor

söt vovve

2007-11-14 @ 22:36:27
URL: http://www.ellas81.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi får testa intesivt så kanske det funkar igen att ha honom här?? Värt ett försök kanske?

2007-11-15 @ 07:52:02
Postat av: Maria Ö

OM det inte dyker upp nån annan så finns jag hemma!! Han kanske inte hinner med att få en långpromenad varje dag men han slipper iaf. vara på pensionat. Pappa kanske vill!! Kraaam

2007-11-15 @ 09:47:57
Postat av: Mia

När är det du behöver hundvakt??

2007-11-15 @ 14:15:46
Postat av: Mia

Sorry Jag såg inte datumet... Jag ska kolla om jag kan hjälpa dig...

2007-11-15 @ 14:16:39
Postat av: elenor

TAck tack.. om du menar sixten =)

2007-11-15 @ 16:56:07
URL: http://www.ellas81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0