God damn it´s friday again

Vilket skämt... Skrev ett låååångt inlägg som bara försvann när jag skull posta det, sånt gör mig lite arg ska ni veta!

Hur som helst så är det nice att det är fredag igen, det innebär ju en hel del mys...
Extra mysigt är det med Elin i huset (även om hon spelat Sims på datorn hela kvällen). Maria och Tilde kom förbi på en frukost imorse, sen tittade Anna in och tog en gofika med mig!! KUL MED SÄLLSKAP =)

Ikväll har jag vart i stallet och pysslat om hästen (Elin pysslade och jag fick mocka skit).
Nu har jag bara legat i soffan med en stor skål ostkrokar (flamin hot såklart) och en flaska julmust och kollat på Idol! Och här tänker jag ligga resten av kvällen ;)
Har kokat senap till min lilla skinka jag "råkade" köpa förra veckan. Längtar tills jag får sätta tänderna i årets första skinkmacka :)

Imorrn blir jag "singel" eftersom Abbe drar till vemdalen, men då blir det film och fruktkväll med Elin istället =)

Hoppas er kväll varit lika härlig som min!

Puss o Kram ♥

image389     

Kommentarer
Postat av: Jossan

Precis vad jag ätit och druckit framför idol ikväll, haha. Trevlig helg!

2007-11-09 @ 23:20:52
URL: http://josefinpettersson84.blogg.se
Postat av: Titti

Hahaha,man borde ju ha förstått att du skulle ha julskinka i kylen redan ;) Du är rolig du! Redo att testa med jyckarna?? Ska rota fram remmar så att vi kan dra igen trutarna på dem. Better safe than sorry!! Kom när ni vill,mamma å pappa kommer väl runt 2 å d kanske är bra om det bara är vi?? Slå en pingla sen! Kramen!

2007-11-10 @ 09:28:49
Postat av: Anna N

Kul =( vi somnade ifrån Idolresultatet! Hur gick det till?

2007-11-10 @ 11:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0