Finfrämmande idag!

Idag har det varit en helt underbar dag!
Sov ända tills klockan halv elva.... Det har inte hänt på månader, men det var mycket väl behövligt!
Anna och Alice kom och hälsade på, skittrevligt även om Kompiz blev besatt av att jucka som aldrig förr! Men Alice är hundarnas svar på Angelina Jolie!
Drog iväg till stallet och myste på med Follan lite, hon har börjat bli lite rund om magen nu har jag upptäckt. Men det är bara klädsamt på hennes förr så magra kropp!
Tvättstugan har kallat på mig hela dagen oxå, mindre kul men ack så behövligt!

När Abbe kom hem från jobbet så bestämde vi oss för att käka hämtmat från kina.... Dagens största miss var iallafall att vi bestämde oss för att testa SUSHI.
Fyyy fan vad äckligt!!! Kan ni som tjatar om den vidriga maträtt berätta för mig vad som är så gott?? Som tur var så hade vi garderat oss med en varsin 4 små rätter.

Nu blir det soffan resten av kvällen. Jobbar hela helgen men för en gång skull så känns det INTE betungande!

Tack alla ni som erbjudit er att kanske ta Kompiz, än har det inte löst sig men jag hoppas att svärmor kan ta han så att han får vara med Vito oxå. Men hon har precis bytt ut sin höft så jag vet inte hur pass sugen hon är :-( Men jag hoppas såklart att min sambo frågar henne, Kompiz är ju trots allt hans hund oxå!!
Titti: Vi gör oss ett försök på en koppelpromenad någon dag, UTAN tikar i närheten!
Mia: Jag vill att vi träffs med våra hundar snart, åsså vill jag ju se den lille rödtotten din :)

Nu ska ni se kanske dagens mest förvirrade, eller bara extremt kåt. En form av onani kanske??
Söt är han iallafall =)



image401 image402



Have a najs kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Anna N

Jag har själv aldrig provat denna mytomspunna maträtt och har inga som helst tankar på det heller! Kinamat är för övrigt en given favorit. Jag hade två sköldpaddor när jag växte upp men dom höll aldrig på så där.

2007-11-15 @ 20:13:36
Postat av: Anna S

Tack för det goda fikat idag! Det var super trevligt att hälsa på er. Ja hoppas att Kompiz får vara med Vito. Det vore väl jätte bra. På landet å allt. Synd att vi bor inne i stan annars hade han kunnat vara med Alice då. Kram på er.

2007-11-15 @ 21:59:10
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Catrin

Vilket roligt filmklipp -haha!

2007-11-16 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0