En liten uppdatering

Ibland känns det såå onödigt med en uppdatering, för om jag skulle be er gissa hur min dag sett ut så skulle de flesta gissa rätt. För så är det hos mig, den ena dan är den andra lik.
Men men...
Det har verkligen INTE hänt mycket sen i fredags då jag sist skrev i bloggen.
Mattias åkte ur idol... Bra tycker jag, fast jag är lite kluven, finns en till där som kanske inte platsar...

Nu ska ni få höra ett världsproblem... När jag ska skriva ordet kanske på datorn så får jag 9 av 10 gånger gå in och ändra för jag stavar alltid fel. Det blir kankse... Någon mer med detta enorma problem?? *haha*

Har iaf jobbat hela helgen så kvällarna har jag tillbringat i soffan. Ingenting skoj alls har hänt. Det var fan evigheter sen jag gjorde nåt kul nu *suckar och stönar högt* Men den 29:e ska jag ut med tjejerna i stallet :-)
Det ska bli skitkul, även om jag tycker att dom är ett skitfult gäng med extremt tråkig humor *haha*
Det var nämligen så här... Maria i stallet satt och googlade på sitt namn och fick då upp min blogg (24 oktober) där står det att jag tycker att hon är fulast på hela jorden!!
Så jag kanske skulle sitta här och skriva dumma saker om människor och sen när dom googlar på sitt namn så får dom upp min blogg... Vad många läsare jag skulle få :-)

Red ut igår en sväng med Jenny, en pigg häst jag har just nu... Blev en hel del galopp och trav. Idag red vi oxå ut, men då har vi bara klättrat i backar och tränat i skritt, extremt nyttigt för FollyDolly (och hennes matte som har träningsvärk i låren av all fältsits)!

På onsdag ska jag på föreläsning. Det är en distansträff där vi ska lära oss allt om distansritt och konditionsträning. Det kan behövas med våra långa fina ridvägar (en stor pik till Mia *hehe*) Närå, men det kan väl vara intressant att få lära sig mer om konditionsträning. Eva Borg heter hon som föreläser, landslagstränaren!

Höll helt på att glömma bort att jag har haft besök hela kvällen, av Emmie, Tilde och Syrran. Mysigt men ack så livat. På lördag har jag bestämt att Emmie ska få sova här, Abbe ska ut på nån firmafest och Mogge oxå. Emmie och jag ska baka pepparkakor och lussebullar (jag bakar och Emmie äter deg). Så har ni tråkigt är det bara ta med sig kaveln och komma hit =)

NU: Sffan som vanligt!

Kram och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skrattade när jag läste det där om kanske, för det är EXAKT samma sak för mig! Kanske vi ta och bestämma nu att KANSKE stavas kankse? Hahahaha!
Ha en bra kväll i soffan,
-och du, jag saknar dina klommentarer i min blogg juh ;-)Kram

2007-11-19 @ 20:27:37
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Lotta W

Jag skulle just skriva att jag INTE har något problem med att skriva kanske, och gissa vad som händer!? Jag skriver naturligtvis FEL då och måste ändra precis som du säger! Har inte tänkt på det förut, men nu måste jag ju börja göra det, haha.

2007-11-19 @ 21:58:02
Postat av: Anna N

Vad kul med en så där spännande föreläsning! Dom jag går på är oftast som gonattsagor=)

2007-11-20 @ 08:19:36
Postat av: Anna S

Å va synd att jag jobbar i helgen, Annars hade jag tagit med mej kaveln å kommit. kram

2007-11-20 @ 09:32:44
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Therese

Ordet kanske är inte att leka med *haha*
Anna N: Följ med på föreläsningen om du vill, den kostar inget heller. Vi ska vara på bergsåker!!
Anna S: Extremt tråkigt tycker vi :(

2007-11-20 @ 10:04:51
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: Maria

Tack för en jättegod middag!! Och avlastningen hihi. Kram

2007-11-20 @ 11:18:57
URL: http://mariaostberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0