bloggeliblogg

Äntligen fredag... Lugnt och skönt i huset.
Har stressat på Birsta hela dagen med Maria och barnen, köpte mig ett par nya stövlar + kläder tills på torsdag när jag ska ut.
Elin ringde och ville komma till mig i helgen så jag hämtade upp henne på vägen hem till Matfors.
Igår var en jobbig dag då ALLT gick åt helvete, katten har tappat ett stort köttstycke på benet, red vilse i skogen med Maria o Zippen, var helt jäkla genom frusen när jag kom hem. Hade fått min nya klippmaskin till kompiz så jag packar upp den och ska trimma lite, då tappar jag den i golvet och den spricker i hundra småbitar *nice* Ringde företaget och förklarade hur besviken jag var över att de skickat mig en trasig vara *haha*
NU ska vi lägga oss i soffan och mysa resten av kvällen med goda frukter och nyttiga rischips (??)

Puss o kram på er


Kommentarer
Postat av: Erika

Nyttiga.... Då vore vi alla smala.

2007-11-23 @ 22:32:03
URL: http://erikaostberg.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh vilken otur med klippmaskinen! Men du, ett tips är att alltid ha sladden runt nacken liksom, då är det svårare att den åker i golvet. det tar liksom stopp i nackvalkarna, hahaha. Närå men det funkar.Kram

2007-11-23 @ 23:26:58
URL: http://sgradin.blogg.se
Postat av: Anna N

Bra att du satt företaget på plats, det ska straffas och skicka trasiga grejor=)

2007-11-24 @ 09:20:37
Postat av: Therese

Erika: Chipsen smakade skit ändå så jag fortsätter med mina onyttiga ;)
Anna: Ja, man kan väl inte sälja trasiga varor heller *haha*
Sofie: Tack, det ska jag göra nästa gång =)

2007-11-24 @ 15:36:52
URL: http://tostberg.blogg.se
Postat av: elenor

finns nya bilder på min blogg nu om du är nyfiken :)
Shit vilken jobbig dag du hade igår.. hoppas denna dag fungerar mycket mycket bättre.

Vad ska du göra på torsdag då eftersom du har köpt nya kläder är det då du reser bort?? ( måste ju fråga känner lixom inte dej men vore roligt att lära känna =) )

2007-11-24 @ 16:30:43
URL: http://www.ellas81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0