Allhelgona

Idag är det allhelgona, det är ju dagen då man tänder ljus för alla nära och kära som gått bort.
Så idag har jag varit hos Lucas och gjort vinterfint med granris och ljus, även en fin gravdekoration fick det bli.

Kan inte fatta varför jag har varit på så grisigt dåligt humör idag.
Abbe får skit för ALLT han gör, han går in med skorna på fel sätt i hallen (ja, man kan faktiskt göra det), dukar med fel glas, torkade inte av diskbänken tillräckligt fort osv osv.... Och än är inte kvällen slut :-(

Hur som helst så har jag bjudit hit fin-folk på middag, Morgan, Maria, Emmie, Tilde och Larssa!
Vi ska käka och kolla på Idol, sen drar grabbarna ner en våning och spelar poker... 
Jag tror att Emmie o Mogge ska sova över här, det innebär att jag o Emmie tänker SOVA när grabbarna drar iväg på pokerkväll!! 

Men jag blir alltid på lite bättre humör när jag åker till Lucas, och idag var det extra fint på kyrkogården.
Vackra kransar och ljus överallt =)


image379


image380
Mammas skatt!


Hoppas att ni får en underbart trevlig kväll!!
Puss o Kram


Ps. Tack Jossan för den fina överaskningen! Vilken tjej du är :)

Kommentarer
Postat av: Anna N

Världens finaste Lukas! Kram.

2007-11-02 @ 19:19:34
Postat av: Lisa

En sån liten skatt ni har!! :)

2007-11-02 @ 21:46:50
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: josefine

Han är SÅ vacker! KUL att du gillade paketet =) Puss!

2007-11-02 @ 21:46:59
Postat av: Suzanne

Jättefint kort på Lucas!!
Hoppas ni får en mysig kväll =)
KRAM

2007-11-02 @ 21:55:24
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: maria

Tack för en underbar förlovningsmiddag ;-)!! Maten och sällskapet gjorde gott för kropp och själ och det behövdes väl efter 2 veckor på sjukhus. Skönt att du mår bra av att åka till Lucas :-D. Han är så stolt över sin mamma, det vet jag . Puss på dig

2007-11-02 @ 22:32:37
Postat av: Anna S

Världens finaste skatt å han har världens finaste mamma. Ibland så har våra karlar det inte så lätt med oss. Men konstigt nog så står dom ut med oss ändå =)krameli kram

2007-11-02 @ 23:23:48
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Postat av: Mia

Det var verkligen fina kort.
Ha en trevlig helg..

2007-11-03 @ 16:03:05
Postat av: Lotta W

Vad fint du gjort! Kram

2007-11-03 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0