Midas...

Idag kom lilla Midas till stallet.
Det gick riktigt bra :) Vi släppte ut han med ett ponnysto som har stått ensam i hagen och det gick hyffsat. Hon slog och skrek lite i början, han stog mest och spanade. Till slut så accepterade dom varandra iallafall!

Vi red lektion idag igen, Folly gick riktigt bra för en gång skull. Kan någon vänlig själ berätta varför allting går så mycket bättre när jag rider utan stigbyglar???
Vi ska ju tävla den 10:e, vet inte om vi vågar anmäla oss till dressyren (Lätt C:2). Enda fördelen isf är att vi får utesluta galoppen som inte alls är vår starka sida :) Men hoppningen kör vi nog på, jag tror minsann vi ska slå till på 30-40 cm... Det ni *haha* ;)

Nää nu ska jag sluta prata häst ett tag...

Det är sommar i luften och det är så himla underbart... Jag ÄLSKAR sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0